/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Hvordan redigere jeg en SWF
Fra : Wofler
Vist : 3402 gange
50 point
Dato : 05-04-04 18:14

Hej.

Jeg har en SWF fil jeg gerne vil åbne for at redigere den lidt.
Jeg har forsøgt at åbne den med SWISH. Men det kan ikke lade sig gøre...
Er der nogen der har forslag til hvad jeg så skal bruge...?
Jeg er lidt newb. Så ikke alt for avanceret..

Jeg kender Macromedia Dreamweaver... Så måske giver det mig fordele i forhold til Macromedia Flash.
Kan dette program bruges til at åbne en swf fil til redigering..?

Mvh
Wofler

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 60 point
Dato : 05-04-04 18:44

Du kan ikke (så vidt jeg har kendskab til FLASH) redigere en .SWF (shock wave flash) uden du har "råfilen" (.fla) og dermed programet FLASH.

Mvh
palle Jensen

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 05-04-04 20:08

Hmm. Er der mon andre der har idéer....???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-04-04 20:37

Du skal bruge et flash redigeringsprogram, som dette: http://www.wildform.com/linx/

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 05-04-04 21:14

Du kan ikke rediger en *.swf fil det gør du i *.fla filen. Det kan ju vare på den måde at nogen har lagt en masse arbejde på den og ikke vil at nogen skal pille på den. Hvarfør har du ikke *.fla filen?

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 05-04-04 21:22

Ja se det er jo netop fordi det ikke er mig der har lavet SWF filen...
Vil ikke lave om på den men blot at den skal være link på min side...

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 05-04-04 22:23

Spørg ophovsmanden

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 05-04-04 22:25
Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 13-04-04 22:59

action script viewer lyder som lige det program du har brug for ...
http://www.buraks.com/asv/
med det kan du extracte alt det du har lyst til fra swf filen

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 14-04-04 09:45

Det du får ud af http://www.buraks.com/asv/ og andre lignende program, er at du får ud kod og pictures og resten, Det står i deres reklame:
Warning!
If you're a newbie probably ASV won't help you perform miracles in a few hours. But if you are ready to work hard or you're experienced enough and comfortable reading code, ASV will prove invaluable!
Du kan IKKE ændre en *.swf Programmen kan bruges til at kige pa koden men sen er du nødt til at lave en ny *fla.
Længst ner på siden:
Special note on conditions of use
You can only use ASV on SWF files that you have the right to use ASV on. Burak KALAYCI or Manitu Group will not be responsible for your actions.
Konklusion Lav dine egne Flashfiler og ladt vær at prøve hakke andres arbejde (Du lykkes aligvel ikke)

Godkendelse af svar
Fra : Wofler

Dato : 16-04-04 14:33

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 16-04-04 15:48

Det glæder mig at du kunne bruge det....GOD WEEKEND!!!

Mvh
Palle