/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Winsor Pilates
Fra : Helle13
Vist : 756 gange
50 point
Dato : 05-04-04 14:16

Hej.
Er der nogen der har erfaringer med winsor pilates?
Der er kommet en dvd med Ditte Overgaard - men jeg vil ikke investere før jeg har hørt lidt om det.

Helle

Accepteret svar
Fra : pds555

Modtaget 60 point
Dato : 05-04-04 14:21

Består af gymnastiske øvelser opfundet i 50erne, skulle ved hjælp af sammensætningen give rigtige gode resultater.
Foreslår at du får en gratis prøvetime i et motions center før du køber båndet.
Fitness dk har introduktions hold til Pilates og det kan give dig en ide om hvorvidt det er noget for dig.
Det er ikke som step eller bodypump, det er mere stille og roligt men man kan mærke musklerne bagefter
/P

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 05-04-04 15:58

Takker for kommentaren. Det ville være smart med en prøvetime - men jeg bor i Odense.
Helle

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 05-04-04 20:10

Er der nogen der evt vil sælge mig en kopi ?

Helle

Godkendelse af svar
Fra : Helle13

Dato : 10-04-04 12:26

Tak for svaret pds555.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 09-06-04 14:15

Hej Helle,

Jeg har også læst om Pilates og været inde på Ditte Overgaards hjemmeside. Det lyder rigtig godt, men jeg har heller aldrig prøvet det.

Ditte Overgaards DVD og VHS koster kun 199,95 ,-
Jeg har læst på en hjemmeside (www.windsorpilates.com) at man kan købe samme serie, som der reklameres for på TV-Shop, for kun 250 kr. Fragten så lægges oveni, men det bliver ikke lige så dyrt som pakken fra TV-Shop, når deres fragt er lagt oveni.

Nu købte jeg jo svaret af dig, og så kan jeg læse, at du spørger, om der er nogen som har en kopi. Du skulle ikke have accepteret svaret (således at det koster at læse det) for de personer som har Pilates, behøver jo ikke at læse om erfaringer med det, da de allerede kender til det.
Bare en lille oplysning så du ikke forgæves venter på svar. De eneste der kan læse dine spørgsmål (og svar) er de som har købt svaret af dig.
Men de fleste som kommer herind og køber svaret er nogen, som ikke selv kender til det, så de har højst sandsynlig ikke selv noget bånd med pilates.

Du må meget gerne skrive et indlæg om det videre forløb.
Så skal jeg nok gøre det samme.
Hilsen Signe

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 17-07-04 12:28

Hej, jeg er en fyr på 24. Begyndte for ca. 6 mdr siden at dyrke pilates hjemme, med vindsor pilates, og det kan klart anbefales! Det er super lækkert, man får hurtigt en flot mave, og en sund kropsholdning, da det er de indre muskler i kroppen der bliver arbejdet med.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 18-07-04 13:06

Hej Mads,

Jeg begyndte på WinsorPilates igår. Og det er helt klart et "kick" at komme herind og læse din kommentar - det er altid rart at høre om andres resultater og holdninger til et produkt.

Kommentar
Fra : solling

Dato : 17-08-04 21:39

er der nogen der ved om der er pilateshold i odense?

Kommentar
Fra : tina2303

Dato : 14-09-04 15:08

Jeg har dyrket Pilates for mange år siden i forbindelse med en uddannelse som jazz- og gymnastiklære. Det kan klart anbefales! Det giver en utrolig styrke/smidighed/balance. Man får med denne træning lange/slanke muskler og ikke store og kompakte. Ydermere er det super til at lære at trække vejret rigtigt i forbindelse med fysisk udfoldelse, og så skal der ikke stæses rundt om sofabordet. Husk bare at følge anvisningerne, start med begyndelsen og lad være med at hoppe over til de svære øvelser med det samme, din "kontrol" over din krop skal med fra start, god fornøjelse!

Kommentar
Fra : Postigj

Dato : 30-09-04 16:08

Hejsan

Jeg har lige fundet en artikel på dansk, omkring Pilates

http://www.gomotion.dk/artikler.asp?p_id=98&a_id=109&mode=detail&title=art