/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Problemer med PHP forum
Fra : dark_minded
Vist : 493 gange
150 point
Dato : 05-04-04 11:42

Ja, problemet er at jeg er admin på et forum, hvor den tidligere webmaster skulle rode lidt med noget han ikke havde forstand på, hvilket resulterede i at man nu ikke kan se hvem der er online, og jeg ville så spørge om der var nogle som kunne hjælpe mig med at få det til at virke igen. Det ska lige siges at jeg intet aner om PHP, så det må meget gerne skæres ud i pap
Forummet kører med "phpBB 2.0.6"

Accepteret svar
Fra : musenfryd

Modtaget 160 point
Dato : 05-04-04 11:46

jeg kan ikke lige hjælpe dig, men jeg kender et sted hvor du kan få hjælp:
www.phpbb2.dk
det er et supportforum for phpbb brugere og der er meget hjælp at hente, og så er det på dansk!
musenfryd

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 06-04-04 00:30

jeg kan se du endnu ikke har fået den hjælp du har brug for, hverken på "supportforummet" eller her. Giv tid, der skal nok komme et klogt hoved på på supporten snart, det plejer der at gøre

musenfryd (der ikke er så vild med at have lagt et link ud uden at det fører til noget)

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 13-04-04 02:25

pssst... husk at lukke spørgsmålet hvis du har fået svar...
og vil så lige benytte lejligheden til at anbefale det link jeg lagde ud, der er god hjælp at hente

Godkendelse af svar
Fra : dark_minded

Dato : 13-04-04 07:11

Tak for svaret musenfryd.