/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
PC rebooter efter installation af ny HD
Fra : brixz
Vist : 308 gange
60 point
Dato : 04-04-04 19:15

Jeg har lige købt en ny harddisk og har smidt den i computeren som sævanelig.

Nu er der så opstået et lille problem, netop det at min computer genstarter når den er loadet ind til windows. Dette sker dog ikke hvis jeg frakobler en af mine i alt 5 harddiske.

Jeg ved ikke helt hvad det er der forsager dette.
Jeg har sat jumberne som Master og Slave på hver (40-pins) stik
2 af harddiskene sider på et PCI I/O kort og deribland den nye disk. resten samt et dvddrev er koplet på fra motherboardet.

måske noget med min strømforsyning, men jeg ved det ikke.

jeg har desværre kun 40 points, men da jeg har læst mig til at jeg får 40 point for hver dag jeg logger ind vil jeg gerne give mere, når jeg får mere :)

Jeg har forresten forsøgt med samme spm. hos eksperten.dk (http://www.eksperten.dk/spm/484693)

tak

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 70 point
Dato : 04-04-04 19:22

Jeg ved det ikke, men måske noget konflikt med adresserne på dit pci-kort.
Har du prøvet at køre med din nye HD på standardkablet.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : brixz

Dato : 13-04-04 21:13

Tak for svaret emesen.
jeg har fundet en løsning :)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-04 21:17

OK - det var godt.