/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
hhhm, så er den gal igen!!
Fra : Martin_c
Vist : 381 gange
40 point
Dato : 04-04-04 17:25

Hej!!

Jeg håber nogle kan hjælpe mig.
Jeg har lavet en pænt flot hjemmeside syntes jeg selv og er ved at være færdig med den. Men nu mangler jeg et ordenligt login system gerne med en database.

Er der nogle som ved hvor jeg kan finde sådan et script eller forklare mig hvordan jeg gør, jeg har kigget i " Help " funktionen i MX, men er ikke så god til engelsk.

På forhånd tak.....

Accepteret svar
Fra : BoJohansen

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-04 17:32
Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 04-04-04 17:36

Ellers kan du også lave din egen lille database med 1 Table, og 2 kolonner heri; User & Password

Upload den til dit site, og brug nu DW's indbygget funktion "Login User" som findes under "Server Behaviors"

Men du kommer til at bruge lidt tid på det, men du lærer helt sikkert noget

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 04-04-04 17:40

hvor finder jeg "Server Behaviors"
i DW MX

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 04-04-04 17:44

hvor finder jeg "Server Behaviors"
i DW MX

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 04-04-04 17:48

Window -> Server Behaviors

Eller

Ctrl + F9

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 04-04-04 17:49

og btw. su birde du måske lige lægge en en mail kolonne ind i den database

Godkendelse af svar
Fra : Martin_c

Dato : 21-05-04 10:52

Tak for svaret BoJohansen.