/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spil
Fra : Lesonal
Vist : 243 gange
50 point
Dato : 04-04-04 11:57

Hej med jer, Jeg har lige et godt spørgsmål. Er der nogen der ved hvordan man kan få et spil som hedder Jazz jack rabbit 1, til at køre på windows Me. Jeg ved at det er et dos spil, men hvordan det skal sættes op ved jeg ikke.

Har engang spillet det på win 98, men der var det sat op fra fabrikken.

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Lesonal.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 12:39

Bare installer det.
Det kører godt nok på XP så mon ikke også Me kan klare det.

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 04-04-04 12:49

Tak for det, men når jeg skal til at køre det så springer den ud af spillet. Jeg kan godt spille Jazz 2 men ikke Jazz 1. Er det noget med opsætningen i dos ?

Hej Lesonal.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 12:55

Nej der er ikke noget specielt.
Du kan forsøge at slå så meget som muligt fra i Win Me, så du ikke har noget kørende i baggrunden.
Ellers burde det ikke give de store problemer.
Det er et af de gamle Dos-spil der stadig virker i de nyere windows.

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 04-04-04 13:02

Hej, tak for svaret, men når jeg vilo ind i spillet får jeg en meddelse om runtime error 200. Hvad gør jeg nu???????????.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 13:10

Det lyder mere som om der er noget galt med spillet.
Men Me er generelt ikke ideel til spil.

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 04-04-04 13:20

Hej, Ja det har jeg hørt lidt om. Jeg begynder også at tro at der er noget galt med spillet. Jeg roder lidt videre, vender tilbage senere.

Hej Lesonal.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 13:23

ok

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-04 13:25

Glemte lige.....

Her kan du muligvis finde det hvis det er spillet det er galt med.
Ellers er der meget andet godt.

http://www.dosgames.be/

Godkendelse af svar
Fra : Lesonal

Dato : 04-04-04 17:28

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-04-04 17:34

selv tak