/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
fejl på billeder hjææææælp
Fra : luther50
Vist : 335 gange
50 point
Dato : 04-04-04 09:17

Hej

Håber der er nogle der kan hjælpe mig, Alle mine digitale billeder (ca. 2500) er pludselig blevet meget dårlige, der er kommet små firkanter rundt omkring og nogle af dem kan slet ikke vises.
Hvad er der dog sket ??? og hvad kan jeg gøre for at redde dem ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 09:19

Og du har ikke en kopi på cd?
Er skærmopløsningen i orden ?

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 04-04-04 09:28

Prøv med en sys gendannelse,det er vel lige sket!

Kommentar
Fra : luther50

Dato : 04-04-04 10:16

ja skærmopløsningen er ok , og nej desværre har jeg ikke dem allesammen på cd ((

og nej det hjælper ikke med en systemgandanelse

TAK for svarene

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-04-04 10:39

Har du prøvet "at bære" et par billeder over i en anden pc, for at se om problemet er det samme der?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-04-04 10:52

Hejsa

Jeg er helt sikker på at du er blevet ramt af en virus.
Så jeg tror desværre ikke at dine billeder er til at redde.

Men prøv lige at lave en online scan med panda her

http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

Prøv også lige denne her

Dette er et program som finder og fjerner spyware, du skal ikke gemme programmet men blot åbne det. Så kører det en hurtig scanning af din computer.

http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 04-04-04 10:54

Tillæg

Den direkte links til onlinescan

http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm

Brian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-05-04 00:52

Hej.

Hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål, kan vi så venligst bede dig om at lukke det.

Hvis du ikke ved hvordan, finder du det svar der kommer tættest på det du syntes er det rigtige, lukker det ved at taste på accepter svar ovenover svaret, og godkender det forneden.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-07-04 13:24

Hej.

Hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål, kan vi så venligst bede dig om at lukke det.

Hvis du ikke ved hvordan, finder du det svar der kommer tættest på det du syntes er det rigtige, lukker det ved at taste på accepter svar ovenover svaret, og godkender det forneden.

Mvh
Ellebye

Godkendelse af svar
Fra : luther50

Dato : 04-07-04 23:07

Tak for svaret briani.