/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Porte
Fra : abbn
Vist : 467 gange
200 point
Dato : 03-04-04 20:19

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man lukker
port SSH 22 og ICMP 8
Jeg har prøvet mange Firewall men ingen har kunne lukke dem
når jeg online scanner min pc så er de der og er ikke lukket

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 210 point
Dato : 03-04-04 20:39

Prøv Aida 32 Jeg aner ikke om det duer men det er da et forsøg værdProgrammet er her http://www.aida32.hu/aida32.php
Mvh sune

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 03-04-04 20:46

Jeg kan ikke lige se hvordan jeg skal bruge programmet til at lukke porte med
er der nogen der ved noget om det kan bruges til det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-04-04 21:00

Nu skriver du jo ikke noget om dit styresystem, men prøv at gå ind i netværksindstillinger, egenskaber for netværksforbindelse, egenskaber for TCP/IP protokol, avanceret, indstillinger, egenskaber for TCP/IP filtrering.
Noget der henad skulle vise dig vejen hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt.
Aida er et knaldgodt program til at finde oplysninger om indholdet på en computer, men det kan ikke bruges til at ændre indstillinger.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 17:54

Husk at lukke Og
God Påske
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 23:48

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : abbn

Dato : 28-04-04 17:41

Jeg kan da ikke lukke når jeg ikke har fået et svar.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-04-04 18:58

Du svarer jo heller ikke selv på det du bliver spurgt om, kære ven.
Hvis du ikke giver en tilbagemelding på det der bliver foresl¨ået er det svært at give dig et brugbart svar. OK?

Godkendelse af svar
Fra : abbn

Dato : 27-06-04 15:55

Tak for svaret Sunowich.