/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win98
Fra : cpiptp
Vist : 244 gange
50 point
Dato : 03-04-04 18:10

Hej er der nogen som kan hjælpe har købt digital kamera når jeg skal installere det medfølgende program går det galt.
Unhandled Exeption
Error nr:0x80070725
Description:Incompatible version of the RCP stub
Setup will now terminate.
Har prøvet på XP ingen problemer men vil helst have det instaleret på win98 der står også på cd rommen at det er til win 98

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-04-04 19:22

Har du opdateret din windows 98 installation på windows update?
har du evt prøvet at geninstallere windows 98.. det kan jo ske at windows er gået i ged.. (ikke et sjældent syn for win98)

mvh Brommi

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-04-04 20:36

Prøv at rulle din win 98 ind. Filer og programmer forbliver intakte (husk at sige nej til at gemme gammel version)
Læg så din camera - skive i og indstaller.
Vent med at tilslutte dit camera til efter genstart.
Emesen.