/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkorts Monitor
Fra : Befan
Vist : 338 gange
70 point
Dato : 03-04-04 17:50

Hey..
Jeg vil gerne høre om i kender et godt proram som kan vise hvor varmt mit Grafikkort (GeForce Fx 5600 256 MB) er???

PÅ forhånd Tak.

MVH Befan

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 03-04-04 19:29

Du kan se temperaturen med Asus Smartdoctor.
http://www.softpedia.com/public/cat/12/1/12-1-26.shtml
iøvrigt kan jeg fortælle at mit grafikkort (asus Gf3 v8200) blir 60-70grader med passiv køling
mvh Brommi

btw. Hvis dit grafikkort ikke understøtter temp måling så kan den ikke vise det..

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 03-04-04 20:05

Åben 'Egenskaber for Skærm'
Klik på 'Indstillinger' fane bladet.
Derefter 'Avanceret' knappen.
Og så 'Geforce' fanebladet.
Der er en kategori der hedder 'Temperatur Indstillinger'.
Den giver dig hvad du skal bruge.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 04-04-04 19:02

chrelle: den metode virker ikke med detonator driver. og det er næsten dumt ikke at bruge detonator da man får MEGET mere ydelse

mvh Brommi

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 04-04-04 23:37

Brommi: jeg har prøvet med det der program du henviser til...
men den kan ikke finde ud af det.... kan det tænktes at kortet ikke har en temperatur føler i sig??... :-/

MVH Befan

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 05-04-04 00:29

det er ikke utænkeligt.. det er ikke alle kort det er på.. lidt underligt synes jeg også..

Hvad er det du ikke kan finde ud af.. kommer den med en fejlmeddelse eller hvad?

der er jo 3 "faneblade" hvor den midterste er temperaturen

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 05-04-04 00:30

Vil det sige at den driver man finder på Nvidia.com ikke er den bedste?
Hvor finder jeg detonator driveren?
Hvis jeg må være så fræk at bruge din tråd til at stille et spørgsmål

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 05-04-04 00:46

chrelle.. den man henter fra nvidia.com er den bedste og den kaldes også for detonator....

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 05-04-04 01:01

Jamen det er den jeg bruger.
Så min metode burde virke.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 05-04-04 01:48

okay.. jeg tror ikke det er alle grafikkort det virker på så. jeg kender nemlig mange der har forsøgt.. jeg har selv kigget meget efter et program der kan, det sidste lange stykke tid.

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 05-04-04 22:12

Brommi: Jeg har fundet ud af at programmet slet ikke kan installeres da den åbenbart ikke supporter kortet...
Det er egentligt logisk nok da det ikke er et asus kort...

Håber at der er nogle andre der kan finde ud af noget.

MVH Befan

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 06-04-04 06:57

Hvilket mærke er det?

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 06-04-04 13:02

Det er Pixel View der står uden på kortet... så det er vel mærket...

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 70 point
Dato : 06-04-04 17:25

Jeg har kigget lidt omkring og jeg tror ikke at det kort har understøttelse for at vise temperaturen..
beklager..
mvh Brommi

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 12-04-04 18:02

Tak for svaret Brommi.