/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
jolle på land i kbh?
Fra : pdae_01
Vist : 915 gange
220 point
Dato : 02-04-04 18:59

Hej jeg ville lige høre om at der måske var nogen der vidste noget om hvad at det koster og om at det er muligt at have en jolle liggende i evt nord, syd eller frihavnen, København dog ikke i vandet men oppe på land så man søsætter den hver gang den skal benyttes og så samtidig har en plads på land oppe på havnen hvor den kan ligge. kan en ophaler vogn evt indgå?

Venlig Hilsen

Pdae_01

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-04-04 21:26

Jeg vil tro at du kan lægge den på Nokken, der er det god plads. Jeg tror ikke en gang det er ulovlig.
Hilsen alimak

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 220 point
Dato : 03-04-04 05:24

Det er nok smartest at vælge en betalt plads det koster ikke så meget for hvis du bare har den liggende på en tilfældig plads ricikerer du at kommunefolk fjerner den eller at nogle begår hærværk på den eller ligefrem stjæler den sammen med vogn og det hele Og fordelen med en lukket plads er også at der også er lidt plads indendørs til udstyr du skal bruge når du er på vandet
Mvh sune

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-04-04 06:53

>Sunowich

Sune din klovn. Man kan sgu da godt ha' en jolle liggende på land på en plads der er lige så meget under "opsyn", som hvis den har en "kajplads", og så blot søsætte den hver gang man vil på havet. Det har jeg da personlig erfaring for i Skovshoved.
Men det koster osse bare at ha' den liggende på land, og sp. efterlyste jo heller ikke gratis plads. Se nu at få cykelkædeolien af brillerne og LÆS

Ram

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-04-04 17:41

Husk at lukke Og
God Påske
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : pdae_01

Dato : 12-04-04 19:49

Tak for svaret Sunowich. og god påske til jer alle sammen, Mvh Pdae_01