/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mere musik
Fra : xtx
Vist : 409 gange
150 point
Dato : 02-04-04 18:44

hey!
Jeg søger nye (gode) bands/solister at lytte til. Derfor spørger jeg her for at få at vide om i kender nogen, da jeg gerne vil høre noget som jeg ikke kender. Jeg lytter normalt til swan lee, mew, kashmir, the union underground, stevie wonder.
På forhånd tak!
xtx

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 18:47

Hvorfor svare? Du gider ikke acceptere svarene. De står åbne til evig tid.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-04-04 18:48

Sådan.

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 02-04-04 18:50

prøv at tjekke hvor mange svar jeg har ubesvaret.. jeg hr nemlig forbedret mig.. fatter ikke hvorfor du hænger fast i et spørgsmål for lang tid siden..

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 160 point
Dato : 02-04-04 18:51

http://www.mymusic.dk/
Så får du denne side.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-04 18:51

...Dengang fik jeg et dumsmart JEG SKAL NOK SELV BESTEMME. Og det gør du så. Det gør jeg også. Gider ikke spilde tid på at finde noget, som andre får æren for....

Kommentar
Fra : 25

Dato : 02-04-04 19:16

The Skorpions : Send me an Angel og resten også, men jeg syntes absolut dette nummer er godt!

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 02-04-04 20:19

hvad for en genre er det?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-04-04 20:27

Hvad med Beatles, dem bliver man aldrig træt af at høre, eller Stones, der er virkelig mange gode numrer især fra deres startperiode.

Du kunne måske også forsøge at lytte til klassisk musik, som nok er det område der spænder over de fleste stilarter.

ellebye

Kommentar
Fra : Kvist.

Dato : 02-04-04 20:33

Prøv at lytte til Randi Laubek, Joni Mitchell, Eva Cassidy og Rachelle Ferrel. Fantastiske sangerinder! Stilmæssigt ligger det mellem pop/jazz/soul..

Du kunne f.eks. også lytte til 'vores' egen nye Tue West.. Han er interessant!!

God fornøjelse!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 02-04-04 21:21

The Skorpions er en art Heavy Rock, jeg har især hørt den når en af mine sønner spiller den, jeg syntes den er god.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 03-04-04 00:36

Der er kun en til at sige (eller 2) KISS PRINCE

Kommentar
Fra : 25

Dato : 03-04-04 11:19

Prince er udemærket - bare ikke altsammen.

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 03-04-04 11:37

Tak for svaret Teil. Jeg ville gerne kunne give jer alle point for de gode svar... men da jeg ikke kan det valgte jeg bare den første...