/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP TIL HARRY POTTER-DE VISE STEN (sid~
Fra : judithmichella
Vist : 1717 gange
200 point
Dato : 01-04-04 22:13

Hej, vi sidder fast i harry potter til playstation 2. Vi er til botanik-time (drivhusene), og kan ikke komme videre. Har åbnet alle kister osv.
Der er en dør der hvor vi slog kæmpen ihjel, men den vil ikke åbne. Går vi modsat den døde kæmpe når vi til et sted der ikke fører videre. Vi har prøvet Molestero (tilskæringsbesværgelsen) alle steder. Jeg går ud fra det har noget med den at gøre.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-04-04 00:39
Kommentar
Fra : judithmichella

Dato : 02-04-04 06:46

Hej igen.
Glemte at skrive at det er spillet Harry Potter og de vises sten

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 02-04-04 08:08

Hej judithmichella

Her er en side med en walkthrough (gennemgang) af spillet - der burde du kunne finde et svar. Siden er på engelsk.

http://vgstrategies.miningco.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http://www.gamewinners.com/playstation/HarryPotterSorcerersStone.htm

Hels og lykke

Rosekamp

Kommentar
Fra : judithmichella

Dato : 05-04-04 22:08

hej igen.
Vi kan ikke finde svaret nogen steder, så vi håber stadig at der er nogen der kan hjælpe...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-04-04 01:13

Min søn siger at man åbner døre med tryllestokken, holder måske knappen inde?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 06-04-04 16:18

Hej juditmichella
Min søn har gennemført flere gange,han siger at der er 4 reoler som man skal bruge en besværgelse på og så bliver der åbnet en hemlig lem,i gulvet, så kan i komme videre .held og lykke
eskild

Kommentar
Fra : noname85

Dato : 06-04-04 17:06

Hej juditmichella

siden de andre walkthrough's ikke har virket (jeg kunne ikke se den, måske kan i) er her en der ihvertfald virker og linket fører direkte til den : http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/harry_potter.txt den er på engelsk men der skulle stå alt hvad i mangler...

Kommentar
Fra : noname85

Dato : 06-04-04 17:23

hvis det er playstation versionen i spiller er her et link til en walkthrough til den version:

http://db.gamefaqs.com/console/psx/file/harry_potter_a.txt

hvis i ser under afsnittet "Herbology Class" (ca 1/4 nede) burde i kunne finde jeres svar.

Accepteret svar
Fra : noname85

Modtaget 200 point
Dato : 06-04-04 17:29

hehe vi prøver igen... (havde ik lige set at der stod ps2 i jeres indlæg)

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/harry_potter_ss_nextgen.txt

og et lille citat fra linket:

After the troll falls down, a Challenge Shield will appear near the door where
you entered this area. There is a brown chest on the left side of the building
that will give you: Cauldron cake. There is also a chocolate frog around the
area that you can eat to regain some of your life. Now, there is a new area
opened up close to where the troll has fallen down. Go on to the new area.

Dette vil sige at et nyt område er åbnet i nærheden af der hvor trolden er faldet, gå der hen.

Godkendelse af svar
Fra : judithmichella

Dato : 12-04-04 13:21

Tak for din store hjælp og svaret noname85.
God sommer.

Mvh. Judithmichella