/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
flash af Motorola a920 vs inteligent ord~
Fra : Ebeneezer
Vist : 222 gange
20 point
Dato : 01-04-04 19:16

Hej,
Er en af de uheldige købere, der købte a920 ugen før den blev sat ned til 99 kr :-/
Ligesom en anden bruger i dette forum (jimmy) har jeg anmodet 3 om at få refunderet forskellen, nu må vi se hvad der sker...

Har i går d 30/3 snakket med kunde service, og de ved endnu ikke hvornår den lovede opdatering kommer, så nu har jeg besluttet at tage sagen i egen hånd, men er bange for at miste den gode danske inteligente ordbog. Er der ngoen her i forummet der har gjort det, eller snakker i allesammen bare om det ?

En af mine venenr læser datalogi på 6 semester og lover at udvikle en program pakke lige så nart telefonen bliver åbnet, så jeg er meget ivrig efter at få det gjort asap!

Hilsen Martin

Kommentar
Fra : coldflake

Dato : 03-04-04 12:49

Jo tak, det er sgu lykkedes for mig....

...og hurra for det for nu kan jeg ikke logge på 3's netværk mere :(
...kan kun roame hos TDC

Jeg er lige ved at sprænge en håndgranat i røven på mig selv over det her!!! ...

Kommentar
Fra : AndersHH

Dato : 09-08-04 18:56

Hey,
det kan vaere du vil smide en mail til mig paa Anden112 hotmail.com *kan ikke lave snabel-a* om du fik loest det?