/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Oversæt nogle linjer En-Dk
Fra : dr0zie
Vist : 397 gange
200 point
Dato : 01-04-04 16:15

Vil gerne bede en om at oversætte dette fra en - til Dk ordenligt ;)
Det er meget vigtigt for mig, ps: det er ikke sandt det der står:

Oversæt dette;

Ja, det er så men et godt spørgsmål, jeg har siddet og tænkt meget over det og er til sidst nået frem til dette:

Jeg ser mig selv siddende på en sort læder stol, iført en sort habitjakke og et par sorte bukser, hvor armanys mærke tydeligt fremhæves. Jeg sidder øverst oppe i Microsofts hovedkontor i Danmark, jeg fik jobbet hos microsoft 2 år før jeg blev færdig med min uddanelse ( Computer grafiker og Programør )

Stop her!

Ps: Starter med at give 1 points for at tit oblevet at mine spørgsmål ikke bliver besvaret og så er de points mistet men giver 150 points til den der kan oversætte det og 200 hvis det sker rimelig hurtigt

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 16:17

Det er jo svært at oversætte det fra engelsk til dansk når teksten er på dansk i forvejen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 16:18

Og så hedder det forresten Armani, med mindre der er tale om en kopi

Og det er sjældent at mærket er synligt på deres habitter, eller sorte bukser for den sags skyld, med mindre der er tale om Armani Jeans, og så er det ikke synligt hvis du sidder ned

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-04-04 16:19

Er Armani mærket kun fjernet fra bukserne????

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 01-04-04 16:20

mente fra dk til en det hedder armani skrev forkert og så skriv isteedet "af mærket armani"

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 16:22

Olelehrmann.

Nej, men der står principielt ikke i teksten at jakken også er Armani, og der findes faktisk mennesker som "glemmer" at fjerne logostrimlen fra ærmet så man bedre kan se det er mærkevare, endvidere kan man ved diskret at lade venstre skøde på jakken folde ud af gøre mærket på inderlommen synligt *s*

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 210 point
Dato : 01-04-04 16:26

Ja, det er så men et godt spørgsmål, jeg har siddet og tænkt meget over det og er til sidst nået frem til dette:

Jeg ser mig selv siddende på en sort læder stol, iført en sort habitjakke og et par sorte bukser, hvor armanys mærke tydeligt fremhæves. Jeg sidder øverst oppe i Microsofts hovedkontor i Danmark, jeg fik jobbet hos microsoft 2 år før jeg blev færdig med min uddanelse ( Computer grafiker og Programør )

Well, it's a very good question, I've been thinking intensely about it, and I've reached the following answer:

I see myself sitting in a black leather chair, wearing a black Armani suit (køb dog hele habitten istedet for to forskellige dele).
I'm sitting om the top floor of the Microsoft Corporation's head office in Denmark, I got this job 2 years before I finished my education (Computer graphics and programming)

Kommentar
Fra : zhogun

Dato : 01-04-04 16:26

hvad med først korrekt dansk?

"det er så men"?

Well, that's a good question, I have been sitting here and thinking a lot about it and my conclusion is:

I see myself sitting in a black leatherchair, wearing a black habit and a pair of pants where "Armani" is clearly seen. I sit in the top of Microsofts mainoffice in Denmark. I got the job at Microsoft's two years before I got my graduation (Programmer and Graphics)

hurtigere kan det vist ikke gøres.. tror jeg

Kommentar
Fra : zhogun

Dato : 01-04-04 16:28

ej, gik vist ikke så godt hehe...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 16:31

Jeg er også helt forpustet

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 01-04-04 16:37

Better_Performance - det lyder bedre ;) Lidt højre engelsk ;)
Så 200 points til dig ;)
Zhogun ellers godt forsøg;)

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 01-04-04 16:37

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 01-04-04 16:46

hvis jeg skal skrive som var så skal jeg bare skrive, altså at Microsoft's two years before I got my graduation, what was? Programmer and Graphics)
Eller hedder det noget andet?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 01-04-04 16:50

sådan skal den lyde ikke finished my education. I have been studied Computer graphics and programming

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-04-04 17:21

Ser ud som det går bedre på engelsk,er det en 1 april joke?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 01-04-04 17:24

nej hvorfor skulle det være en april snar;)
Paster det hele ind når jeg er færdig hvis du så gad at læse det igennem og eventuelt rette lidt små fejl heheh ;) Kun hvis du gider skriv lige ;)

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-04-04 17:31

Der ser ud som om du paster plejl med lilje

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 01-04-04 17:43

Øhh hvad?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 01-04-04 17:58

Hvis du eventulet vil tjene 100 points mere kik her ; det er rettelse ;) http://kandu.dk/dk/spg/37208

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 20:16

Hvis du vil lave om på det, så hedder det ikke "I have been studied" men "I have been studying"