/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
msn
Fra : patrickl
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 01-04-04 11:39

hej prøver lige igen da det sidste jeg fik at vide ikke virker.
jeg har msn6,1på min pc,og nu har en af mine venner lånt min pc og logget sig på min msn
men med hans eget navn,hvordan sletter jeg hans navn igen.
vh.patrick

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 01-04-04 11:44

Hejsa

Åbn din messenger
Højreklik på navnet du vil slette,og vælg slet kontaktperson

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 11:46

Klik på funktioner og derefter på indstillinger

Kommentar
Fra : patrickl

Dato : 01-04-04 11:50

hej briani nej han er ikke min kontaktperson han har skrevet sit navn der hvor der står
klik her for at logge dig på en anden konto.

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 01-04-04 11:52

Markerer navnet og trykker delete

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 11:53

Tillæg

Hvis den logger på i hans navn
Gør du følgende
Åbn din messenger
Og vælg
Klik her for at logge på en anden konto
Og så vælger du bare din konto
Husk at sætte flueben ved-log mig på automatisk.

Jeg tror ikke du kan slette hans konto

Brian

Kommentar
Fra : patrickl

Dato : 01-04-04 11:59

den logger ikke på i hans navn jeg vil bare have hans navn væk
den viser jo også nede i hjørnet når han har fået mail og det er lidt irriterende.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-04 12:06

Hejsa igen

Jeg ved ikke om det her vil hjælpe

Prøv at fjerne din messenger helt og så installerer den igen

Du kan hente messenger her

http://messenger.msn.dk/

For at fjerne messenger helt fra din maskine kopierer du lige dette og sætter ned i kør og klikke på ok.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf, BLC.Remove

Brian

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-04-04 12:39

Prøv at gå ind under Kontolpanel > Brugerkonti! Sig ja til at ændre din konto eller tryk på din konto. Under Relaterede emner vil der være en Administration af dine gemte adgangskoder. Det kan være du kan fjerne den der?

Kommentar
Fra : patrickl

Dato : 01-04-04 14:06

øv har prøvet alt nu intet virker.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-04-04 14:46

Når den lange box (msn) kommer frem kan du sgu da højreklikke på navnet og slet kontaktperson

Kommentar
Fra : patrickl

Dato : 01-04-04 15:11

olehermann det er ikke en kontaktperson men en der har logget sig på med sit navn på min msn.

Kommentar
Fra : Luxman

Dato : 01-04-04 15:28

Har du hans password logger du på som ham og går ind i indstillinger/generelt fjerner vinger ved vis besked når jeg modtager meddelse/mail/ osv
Mvh

Kommentar
Fra : patrickl

Dato : 01-04-04 16:03

takker alle for at hjælpe.

Godkendelse af svar
Fra : patrickl

Dato : 01-04-04 16:04

Tak for svaret briani.