/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Spejlvendt udskrivning i Word HVORDAN??
Fra : amic
Vist : 5210 gange
20 point
Dato : 01-04-04 09:53

Jeg sidder og skal lave et t-shirt print, og der står i brusanvisningen at man skal vælge spejlvendt udskrivning i udskrift dialogboksen, men jeg kan ikke finde bare noget der ligner, jeg har lavet mine tegninger og tekst Word. Håber der er nogen der kan hjælpe.
Hilsen
Amic

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 09:58

Hvis din printer kan klare det?
Gå i filer/udskrivning

Så åbner dialogboksen til din printer - der skal du kunne bestemme hvordan du vil udskrive.

Det hedder sikkert MIRROR

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 10:42

Hvilket medie har du købt at trykke det på??

HVIS det er Avery, så har de et prgram der hedder Design Pro liggende til gratis Download på deres hjemmeside, og i det program kan du også lave alle indstillinger

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-04-04 11:54

Hvis du har powerpoint så:
H-klik i værktøjslinien>tilpas>tegning>rul ned til spejl vendeværktøjet>træk det op på linien.
Men du skal lige grupere det du har lavet inden du spejlvender.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-04-04 11:55

Samme værktøj findes også i word.
Emesen.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-04-04 11:58

Det virker tilsyneladnde ikke med tekst?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 12:00

Jeg forstår slet ikke problemet.
Næsten enhver printer kan da printe ud i mirror.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-04-04 14:54

Hvad er det for en printer?Det er ikke i word du skal spejlvende,det er printerinstillinger
Start-indstillinger-printer og fax-h klik -udskriftinstillinger-lay out-spejlvend-print

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-07-04 23:59

Skulle vi få lukket spørgsmålet?