/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
Hvordan ringer man af med ISDN
Fra : silleben
Vist : 524 gange
20 point
Dato : 01-04-04 00:44

Når man har ISDN ringer man op som når man har en almindelig opkaldsforbindelse via modem, men hvordan ringer man af. Findes der et sted hvor man kan sætte et flueben eller hvad?

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 30 point
Dato : 01-04-04 01:03

jeg går ud fra du mener "ligger på".... når du lukker explorer ned spørger den dig om du vil forblive online.. så vælger du selvfølgelig bare nej..

mvh Brommi

Kommentar
Fra : thomasfrank

Dato : 01-04-04 01:03

Nå du lukker din browser eller mail, skulle den meget gerne spørge om du vil blive online eller afbryde forbindelsen. Prøv at kigge i dine opkalds forbindelser, der kan du vælge om den skal spørge om dette hver gang du lukker din browser.

Godkendelse af svar
Fra : silleben

Dato : 01-04-04 01:07

Tak for svaret Brommi.