/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
postomdeler
Fra : tromlen
Vist : 1464 gange
20 point
Dato : 31-03-04 17:36

Jeg er en kvinde på 45 år, som vil skifte job efter 10 år det samme sted. Kunne tænke mig at blive postbud ( cyklende ) da jeg ikke har kørekort. Er der nogen der ved hvilke chanser jeg har for at komme i betragtning?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 31-03-04 17:59

De er sikkert gode - der er ret stor udskiftning særlig på denne tid af året.
Snak med dit lokale posthus, de har sikkert et skema el.lign. du skal udfylde.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-03-04 18:37

Det bedste svar får du nok ved at henvende dig hos Postdanmark, evt. hos din lokale postmester

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-03-04 18:38
Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 31-03-04 19:02

Hej Tromlen

Hvis du følger Better performance link og søger under de 32 ledige jobs finder du f.eks denne jobbeskrivelse samt, hvor i landet der søges

God jagt
mvh
krakgt

Dit job

Et alsidigt arbejde i en stor og moderne virksomhed. Sortering af posten i samarbejde med dit team samt omdeling til kunderne. Beskæftigelse i ca. 7,5 time om ugen. Mødetiden er mellem 5.00 - 6.30.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til virksomhedsoverenskomst og organisationsaftale mellem Post Danmark og SID.
Timelønnen er pt. 99,32 kr.
Tiltrædelse snarest.

Dine kvalifikationer

Du er stabil, samvittighedsfuld og kan læse, skrive samt tale dansk. Du er mindst 18 år, i god fysisk form, morgenfrisk og serviceminded. Det er en fordel hvis du kan afsætte ca. 5 hverdage til indøvelse. Tilfredsstillende straffeattest kræves, og gerne kørekort.

Godkendelse af svar
Fra : tromlen

Dato : 01-04-04 06:25

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-04 09:45

selv tak

Kommentar
Fra : mcsj

Dato : 17-04-04 22:02

ja det lyder da fint
http://www.postdanmark.dk/postjobs.dk
og udfyld et ansøgningsskema

tjek AF.dk om ledig jobs.

Kommentar
Fra : ss8878

Dato : 11-10-04 15:51

Hej.
Jeg har været ansat hos postvæsenet som cyklende bud. Jeg skrev en ansøgning i stedet for at udfylde et ansøgningsskema. Jeg havde ingen erfaring indenfor postvæsenet. Jeg blev ringet op samme dag og fik jobbet efter en samtale med dem. På deres hjemmeside stod der ikke noget om at de manglede nogen, så derfor afleverede jeg ansøgningen på det lokale posthus. Det skal lige siges at være cyklende bud er et hårdt arbejde og det er ikke altid lige nemt at styre cyklen med alle de reklamer og telefonbøger man skal have med rundt, men held og lykke med det.

Mvh. Sandra