/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Access 2000
Fra : 2100
Vist : 364 gange
80 point
Dato : 31-03-04 11:40

Søger nogle gode link på dansk, hvor man kan lære Access 2000 direkte på nettet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 11:49

Det finder du ikke - ikke nogen komplette.
Det er ikke uden grund der laves dyre kurser og skrives dyre bøger om access.
Den bedste løsning er at starte med at købe et af disse hæfter for "dummies" og lære grunden først.
Så kan du med erfaring og måske en større lærebog komme meget langt.
Access er meget komplekst hvis man skal kunne alt.
Den har dog sin egen guide til de mest enkle ting, men det lærer man jo ikke så meget af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 11:51

Eller er det betalingsnetskoler du mener?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 11:51

Hejsa

Prøv at se på dette links,her kan du købe en hæfte for kun 20kr

http://www.bookworld.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-225-1

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 11:54

Hovsa

Hele linket kom ikke med,så laver vi den bare kortere

http://shor.ter.dk/983586249

Brian

Accepteret svar
Fra : tjantzen

Modtaget 80 point
Dato : 31-03-04 14:12

Her er et par stykker:
http://www.ibt.ku.dk/itadm/access/access2000.pdf
http://fag.grm.hia.no/runef/Fagstoff/Office-verktoy/Access/Innforing%20i%20Access.pdf

den sidste er dog på svensk.
Jeg har også et print af access online bog fra en php server fra AUC men kan ikke finde linket

Så de findes altså derude

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 14:20

Ja selvfølgelig kan man da finde noget, men det er jo ikke meget andet en access selv viser i hjælpen.
Men ok - man kan da printe det ud og sidde med det ved siden af så behøver man jo ikke zappe rundt hele tiden.
Men det er altså stadigvæk kun det grundlæggende du finder, og så er en lille 50.- nok givet godt ud.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 31-03-04 14:24
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-03-04 14:33

Forlaget IDG.dk laver nogle hæfter, som er rimelig gode for begyndere.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 05-04-04 18:50

Tak for svaret tjantzen.

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 12-04-04 09:14

selv tak