/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sømpistol til trykluft
Fra : l.Wils
Vist : 974 gange
50 point
Dato : 31-03-04 11:06

Jeg har købt en sømpistol til trykluft, "to for at det ikke skal være løgn,"men de er en smule utætte, hvad er det? Det er da underligt at det er dem begge, så' er det bare Start vanskeligheder? eller er det noget jeg skal smide i hovedet på Haral Nyborg igen?
De er kun Brugt et par timer.
Hilsen L.Wils

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-03-04 11:09

De sømpistoler der sælges ved HN er jo ikke de dyreste og heller ikke de bedste, langtfra.
Billigt trykluftværktøj bliver hurtigt utæt. Du kan da reklamere, men det løser nok ikke dit problem i længden.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-03-04 11:15

Hej Wils
Jeg kan se at du har dette spørgsmål 2 gange, du kan nå at annullere det andet, såfremt der ikke er nogen kommentarer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-03-04 11:18

Hejsa

Er de lidt utætte så skal du helt klart henvende dig til Harald Nyborg,og få dem byttet
De er til at snakke med

Så bare ned med dem begge

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 11:19

Meget trykluftværktøj har små utætheder, så hvis det kun er minimalt må du nok leve med det.
Produkt og pris hænger jo altid lidt sammen.
Dyrere værktøj kan dog også have små utætheder som regel i sammenkoblinger.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 31-03-04 11:22

Køb en hammer og hold vejret når du benytter den,problem løst

Kommentar
Fra : l.Wils

Dato : 31-03-04 11:29

Hvordan slætter jeg et spørgsmål?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 11:38

Det er desværre for sent - der er jo en der har kommenteret det.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 11:41

Det var kun for sjov l.Wils,det var ikke for at nedgøre dit spørsmål.
Manse9933

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-03-04 12:08

tror at det er fordi at den selv lukke den luft ud som den ikke skal bruge så den ikke går i stykker ,har selv haft en jeg havde lejet engang og den havde nemlig en ventil som lukkede over tryks luft ud så den ikke gik i stykker

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 31-03-04 12:47

Før du tager sådan noget i brug, så læs den medfølgende manual omhyggeligt og reguler din reduktionsventil til det tryk, som er foreskreven i manualen.

Godkendelse af svar
Fra : l.Wils

Dato : 31-03-04 14:03

Tak for svaret Manse9933.
Det er en god ide, så det prøver jeg,
Men du kan nok forstå, at jeg må jo have luft for min vrede når det er noget skit man køber.
Hilsen L Wils

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 14:10

jeg forstår dig helt sikkert,har været igennem det samme flere gange,lige nu har jeg en sag kørende om en CPU der var/er defekt ved ankomsten,de er sku svære at sparke igang,det er trods alt 1700 bananer
men pas på pølserne.
Manse9933