/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Reklamer i Tips og tricks
Fra : moltov
Vist : 299 gange
5 point
Dato : 31-03-04 09:17

Må man godt reklamere i Tips og Tricks området? Min holdning er helt klart, skal man reklamere, så må man fandme (undskyld udtrykket) betale for det. Det er derfor sådanne sider som eks. kandu.dk kan kører rundt, at netop få indtægter i form af reklamer...

http://www.kandu.dk/dk/tip/7335

VH
Moltov

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-03-04 09:24

>Moltov
Dette tip er ikke kommercielt fra vedkommendes side, men et link til en side der lover hvad der sår skrevet.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 31-03-04 09:33

Ok. Jeg bider bare mærke i:

Derfor er <b>vi </b> stolte af, som den første landsdækkende kæde, at kunne tilbyde et yderligere supplement til printerpatronerne. <b>Vi </b>tilbyder at fylde din gamle brugte patron op helt uden risiko. Fremgangsmåden er simpel og ligetil:

1) Du afleverer din patron hos <b> os </b> til genfyld og betaler kr. 79,95
2) <b>vi </b> sender patroner til vores genfyldsfabrik, som fylder den op, og indenfor få hverdage kan du hente den genfyldte patron i butikken.

Derfor

Moltov

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 15 point
Dato : 31-03-04 09:44

Hvis du ser linket, er det et aftryk fra sitet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 09:47

Moltov>spar du dig nogle gysser,jeg informere om et sted hvor du kan netop det,min sorte original pratron koster 219 kr og min farve patron 295 kr,så jeg syntes det er et udemærket tip,find dig en hobby.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 09:50

Jeg fylder dem til gengæld selv,men det er ikke alle der kan/gider/tør
så det er en udemærket service de tildbyder.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 31-03-04 09:54

Ellebye>>, okay så jeg har jeg misforstået dette, og lukke spørgsmålet

Manse>> Find dig et hobby? Var det et forsøg på at være karlsmart eller hvad? Så hjælper det ihvertfald ikke. Som tips, kunne jeg da godt sende eb.dk. Der er jo masser af nyheder, og hvis man vil noget andet så er der sørme også side 9 pigen...Wawwwww....

Hvor om alting er, så jeg det som en reklame for Bog og idé. Ikke andet, og det er hvad jeg spørger om man må. Kort og godt. Kan du ikke lide mit spørgsmål, så kunne du evt. lade være med at spørge. (Kan godt lide din brugerprofil "Pædagog studerende med temparement" Gad vide om det så er godt for børn/unge/ andre som du evt. skal arbejde med...Og inden du siger noget, nej jeg er ikke pædagog, psykolog eller lign. men jeg arbejder sammen med mange af dem, og de har ihvertfald ikke temperament, så skjuler de det ihvertfald godt)

God dag.
Moltov

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 31-03-04 09:55

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-04 10:09

Dine kommentare kan jeg kun af,jeg troede at temprament var en mennesklig egenskab,det må være nogle kedelige typer du omgås,så find dig en hobby der kan sætte lidt farve på din hverdag,reklame,det må alle tips herinde så være.
Manse9933

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 31-03-04 10:18

Jeg har forsøgt selv at genfylde en printerpatron, med det resultat at jeg har opgivet blækprintere, men er gået over til Laserprint indtil der kommer en mere miljøvenlig og helst billigere måde at lave farveprint.

En sådan udvikling fremmes af at nogle omtaler mulighederne for at få billigere forbrug af blæk, så måske er det reklame, men det er i hvert fald med til at fremme en udvikling mod det bedre.
mvh
Varla