/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hårtrimmer?
Fra : bassenborg
Vist : 1114 gange
50 point
Dato : 31-03-04 08:04

Jeg skal bruge en god hårtrimmer (klipper), til max. 500,-.
Er der nogen der har erfaring med det?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-03-04 08:06

DU skal nok beslutte dig først for om den skal være god, eller om prisen max må være 500 kr.

De fleste trimmere til under 500 kr. er såkaldte skægtrimmere, og de er ikke kraftige nok til at klippe/trimme hår med, dvs. det kan godt ladde sig gøre, men resultatet er ikke særlig godt, og den vil hurtigt blive sløv

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 31-03-04 08:16

Jeg har købt en i Bilka for 3 år siden til 80 kr med saks og kam. Hvis det ikke er de helt vilde smarte frisurer du skal klippe - men bare kort, så er den ganske udemærket. Husk at rengøre den efter brug med den lille børste der følger med og gi' den evt lidt olie.

Kommentar
Fra : Kuno666

Dato : 31-03-04 09:42

jeg kan kun opfordre dig til at købe en som er rigtig go for har prøvet det med at være nærig og købe den billigste og der gik ikke lang tid før den blev skæv og sløv og så gør det pisse ondt at blive trimmet...
så køb en i god kval og glem prisen det kommer du ikke til at fortryde...

venlig hilsen

Accepteret svar
Fra : tempraslamse

Modtaget 50 point
Dato : 31-03-04 11:52

Hejsa....

Til better_performance... det passer ikke, at dem under 500 Kr. er skægtrimmere.... du kan stadig få en kanon go trimmer fra 299 Kr.
******************************************************************

Hejsa bassenborg.

Jeg arbejder hos Din Aktive Isenkram... og vi har flere gode trimmere... men kan kun anbefale, at du køber en ledningsfri og prisen er fra 299 Kr. og opefter.... du skal også tænke på, om det er en du skal bruge meget... og ik på prisen. Den skal jo helst holde i lang tid ik ....

Mvh
Tempraslamse

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-03-04 15:45

tempaslamse....

Jeg skrev også bare, at de fleste er skægtrimmere, og meningen var egentlig også mest at man ikke må blive for nærig med den slags apparatur

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 31-03-04 18:03

Better...

Jamen så er vi enige...

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 03-04-04 23:53

Tak for svaret tempraslamse.