/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nulstilling af nokia 3510i ???
Fra : mogensp2
Vist : 667 gange
50 point
Dato : 31-03-04 08:03

Vi har "arvet" en Nokia 3510i.
men vi fandt desværre ingen oplysninger om abbonement eller pin/puk koder.
den skriver "telefonen er talebegrænset" (eller noget i den stil).
Simkortet er grå uden skrift.
Kan man på nogen måde nulstille telefonen så den kan bruges med et andet
simkort. ?
Eller skal man til en forhandler ?

/mp

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-03-04 08:04

HAR i forsøgt at sætte et andet simkort i?

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 31-03-04 09:07

man kan godt nulstille den
send mig emie nr og du for 5 koder som du kan prøve (det er gratis)
emei nr finder du ved at taste *#06#
men prøv nu lige at sæt et andet sim kort i først
er det en telefon i har arvet så kan i vel finde ud af telefonnr (man kender som regl nr på dem man arver fra ik )

du kan også vælge at lade en unlocker se på den find en her www.dkunlock.dk
hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 50 point
Dato : 31-03-04 10:15

Grå skriver du. Det lyder som et Sonofon kort. Du kan jo prøve at bruge programmet som ligger på min side www.helloo.dk for at udregne koden du skal bruge...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : mogensp2

Dato : 31-03-04 12:46

Tak for de hurtige svar.
Nu er jeg kun "mellemmand" for min svigermor, som ikke er så internetkendt.
men følgende har jeg fået at vide.
Mobilen spørger efter pinkoden ved opstart. (som ikke kendes)
hvis simkortet udskiftes og der indtastes korrekt pinkode skriver mobilen:
"telefonbegrænsning indtast kode"

/mp

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 31-03-04 12:50

det betyder den skal unlockes
som dan skrev er det højest sansynligt at det er sonofon den er låst til (da sim kortet er grå)
du kan finde en unlocker på www.dkunlock.dk eler beregne koden fra www.helloo.dk

eller du kan få den fra mig
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : mogensp2

Dato : 02-04-04 07:38

Så kører den.
jeg brugte programmet fra dan, og det var sonofon.

Tak for hjælpen til alle.
/mp

Godkendelse af svar
Fra : mogensp2

Dato : 02-04-04 07:40

Så kører den.
jeg brugte programmet fra dan, og det var sonofon.

Tak for hjælpen til alle.
/mp