/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hvilken udbyder til at hoste løsning med~
Fra : runemunk
Vist : 544 gange
89 point
Dato : 29-03-04 01:40

Hej,

Jeg har en drøm om stable et website på benene til mit erhverv. Sitet skal i samspil med en (forholdvis stor) database vise produkter/services til mine kunder. Jeg har dog det problem at mine leverandører skal kunne være istand til at koble sig på denne database og opdatere meget store mængder data på denne. Jeg er lidt grøn i disse ting så jeg vil spørge hvilken løsning i ville forslå?

Mvh
Rune Munk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-03-04 01:52

http://web10.dk
eller
http://starthotel.dk
i begge tilfælde for du også adgang til siderenes forum
hvor der er masser af eksempler/opstillinger/hjælp osv.
http://www.i-know.dk/

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 29-03-04 08:59

Hej runemunk...

Vil anbefale disse to:
www.b-one.net
www.dandomain.dk

Så kan du evt. give dine leverandøre koden til FTP-login
hvor de så kan overføre/ændre som de har lyst!

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-03-04 12:42

Du kan jo selv prøve at søge via dette site : http://www.internetplads.dk/

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : steenolsen

Modtaget 89 point
Dato : 29-03-04 13:07

Hej Runemunk,

Jeg kan kun tilskrive mig dandomain. Jeg bruger dem ikke selv men har kun hørt godt om dem, og den smule support jeg har modtaget fra dem i forbindelse med opsætning og tilretning af mine kunders websites har virkelig fungeret godt og været hurtig! Det er naturligvis væsentligt, når du nu i høj grad baserer din hjemmeside på databasen.

MySQL databasen er hurtig og virkelig stabil (typisk med PHP hotel), hvorimod Access databasen (typisk ASP) som er den anden store database der som regel udbydes kan være temmelig tung at arbejde med.

Det var sådan set bare lige det jeg ville sige

Godkendelse af svar
Fra : runemunk

Dato : 31-03-04 02:08

Tak for svaret steenolsen.

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 31-03-04 09:01

Det var så lidt

Får du brug for hjælp i forbindelse med opsætning af din database (hvis det er MySQL) er du velkommen til at kontakte mig igen.

Kommentar
Fra : The_Denster

Dato : 03-04-04 19:28

Så vidt jeg kan forstå er du bekymret for om dine leverandører kan logge sig ind for at ændre og tilføje oplysninger til databasen, det er for så vidt en opgave/spørgsmål du skal rette mod en programmør, udbyderen er mindre væsentlig i dén sammenhæng. Du bør bekymre dig mere om, om programmøren er kompetent til at lave systemet. Men skal jeg anbefale en udbyder bruger jeg selv http://www.billigtinternet.dk - Fleksibelt og billigt.