/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Hvem kan give mig opsætningshjælp til C5~
Fra : LailaJ
Vist : 606 gange
40 point
Dato : 27-03-04 15:56

Jeg har et nystartet ApS, og har lige købt C5 Light med fuldt finans- og valutamodul. Jeg søger en, der vil kunne hjælpe mig med at få sat C5 op, så det passer til mine krav og desuden give mig en lille introduktion i de daglige bogføringsrutiner, så jeg kan klare resten selv.

Mit firma ligger i Lyngby-området, ca. 12 km nord for København.

På forhånd tusind tak for hjælpen,
Laila

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-03-04 16:05

Du fik vel også en manual med i købet ? Det er ikke særlig svært at indstille de forskellige parametre.
Jeg bor (desværre) i Jylland, og kan ikke sådan lige "komme forbi"
/ PG

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 27-03-04 17:38

Brug de par timer på prof hjælp. De er mere end godt givet ud. Alternativt skal du finde en til at gøre det "orange", men vær sikker på at vedkommende ved hvad det handler om. Ellers kommer du til at bruge adskillige timer på en konsulent senere, fordi der så skal rettes op på skaderne.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-03-04 19:40

Hejsa
Prøv evt. at kigge ind forbi http://www.supermalka.dk/pilot/index.html eller via startsiden http://www.supermalka.dk/index.html der er faktisk meget godt at hente.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-03-04 19:42

NB: Ellers 100% enig med mariafrederiksen

Kommentar
Fra : LeifHansen

Dato : 30-03-04 08:23

Hej Laila

Jeg kunne muligvis være interesseret. Har som revisor implementeret C5 flere gange. Du kan kontakte mig på leif@finans.dk.

Mvh Leif

Accepteret svar
Fra : sonnic

Modtaget 40 point
Dato : 30-04-04 18:16

Hej Laila.
Prøv at se på denne side. Her er helt sikkert den hjælp du behøver, iværksætter og nystartede virksomheder Kan få hjælt til opsætning af kontoplaner mm.
Kontakt: http://www.regnskabsassistance.dk

Godkendelse af svar
Fra : LailaJ

Dato : 03-05-04 15:59

Tak for dit svar, sonnic. Jeg har i mellemtiden fået kontakt til en, der kunne hjælpe mig, men du skal have tusind tak for ulejligheden.
Mvh.
Laila

Kommentar
Fra : sonnic

Dato : 04-05-04 00:33

Velbekomme :)
Håber du får det op at kører, der et et vanskeligt område du begiver dig ind på, så held og lykke med projektet.

Villy.