/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
BAS BOKS
Fra : 10.Totti
Vist : 491 gange
64 point
Dato : 27-03-04 13:13

jeg vil gerne ha en http://www.thansen.dk/product.asp?c=229987166&n=641764942&pn=792610518 til mit værelse.......vil den spille godt???? har det nogen betydning den er til bil

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 13:23

Hej den er garanteret god nok til dit værelse men måske du så skulle have to??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 27-03-04 13:26

hmmmm ved ik......jeg har 2 bang & olufsen højtaler på 35watt og 2 pionerre på 400watt...og en jamo subwoffer på 145watt........og min forstærker er en kenwood på 300watt......mit værelse er ik specilt stort....tror du det vil spille godt sammen.......betyder det noget den er til bil??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 13:34

Hvis du i forvejen har en subwoffer - hvad vil du så med den anden?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 13:37

Om den er til en bil eller ej er uden betydning (du skal jo ikke sætte strøm til den)
Men den er sikkert beregnet til mindre rum som en bil jo er.
Har du mulighed skulle du kunne låne en og prøve den.
Der er jo ingen der ved hvordan den lyder i netop dit værelse.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 14:14

Jeg troede da heller ikke du havde nogle i forvejen så skulle det da lige hvis du gerne vil flytte hurtigt

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 27-03-04 17:33

hvis du har en subwoofer i forvejen kan jeg ikke forstå hvad du vil med den....i mine øjne ville det være penge ud af vinduet. Vh claus

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 27-03-04 19:26

mere og bedre bass

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 19:41

Du får hverken mere eller bedre bas ved at sætte 2 komponenter sammen der måske ikke passer sammen.
Så du er nødt til at prøve dig frem. Et entydigt svar er umuligt at give.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 27-03-04 19:41

jeg må da få mer bass....når jeg sætter en 500watt 12tommer bass til det andet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 19:46

Nej - den ene vil overdøve den anden - hvilken er svært at sige.

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 27-03-04 21:57

At du køber dig en 12tommer bas enhed, skaffer dig ikke mere bas....hvis ikke der er mere end rigeligt bas i din subwoofer, vil det ikke hjælpe dig at koble flere højtalere på. Så er det din forstærker der skal udskiftes. Jeg har en 2 x 70 W forstærker og en sub + to sattelit højtalere, og det kan levere så fordømt meget bas at jeg ikke kan være i stuen!!! Hvor kraftig din forstærker eller dine højtalere er har intet at sige om hvor meget bas det kan levere. Hvis du er bas freak så anskaf dig en forstærker med en knap der hedder "loudness".....så skal du høre løjer....I promise.....den tager nemlig bas området og booster det med op til 10% i forhold til resten af frekvens området

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 22:01

Mon ikke du burde lukke spørgsmålet ????
Mvh Sune