/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Send fejrapport?
Fra : wezzler
Vist : 531 gange
50 point
Dato : 27-03-04 12:40

Hej

Min forholdsvis nye medion pc komme med en fejlrapport bl.a. fra "IEXPLOPRE:EXE" og lukker b.la. nettet ned så man skal starte forfra!??! Den beder om at "Send fejlrapport" eller "Undlad ar Sende" Der skulle umiddelbart ikke være nogen virus på pc'en, men det kan jo smutte...

Hvordan får jeg løst dette problem? Skal system geninstalleres?

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 60 point
Dato : 27-03-04 12:46

så har du fået en virus i din Computer af typen blaster eller en af de nye varianter af den du kan gå ind på cert.dk der er der flere links til værktøjer der kan fjerne virus fra computeren
eller få opdateret din virusscanner hvis du har sådan en
ellers kan du få avg antivirus på grisoft.com de har en gratis virusscanner
eller tjek siden spywarefri.dk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-03-04 12:46

Du kan starte med at geninstallere Internet Explorer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 12:50

Uanset hvilken løsning du vælger så skal du ikke sende nogen fejlrapport - de svarer ikke alligevel.
Det er ikke sikkert du har fået virus, men det skader ikke at tjekke.
Du kan have lavet en fejl under installationen.
Hvis den HAR virket kan du hente et tidligere gendannelsestidspunkt fra da den virkede.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 27-03-04 13:40

Der er gratis online værktøj her www.spywarefri.dk,de har altid opdaterede pogrammer!Hvis den ikke finder noget gør du som refi siger ,finder et gendannelses punkt

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 27-03-04 14:07

Nu er fejl rapporten der bliver sendt, også kun til brug for Microsofts "systemudvikler", bemærk det er i ental

Men som nævnt prøv at geninstallere

2243 // claus

Kommentar
Fra : sunebb81

Dato : 27-03-04 15:58

har haft samme problem men fjernede det med et virusprogram..og updatede windows

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 02-04-04 19:54

Prøv at gå til Microsofrs hjemmeside / update og vælg download, hvorefter de vil kunne se, hvilke vigtige downloads du mangler
Har selv været ude for problemet, og for mit vedkommende hjalp disse downloads
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 02-04-04 19:54

Prøv at gå til Microsofts hjemmeside / update og vælg download, hvorefter de vil kunne se, hvilke vigtige downloads du mangler
Har selv været ude for problemet, og for mit vedkommende hjalp disse downloads
mvh
krakgt

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 28-04-04 14:57

Tak for svaret poul_from.