/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
adresselinie og sletning ??
Fra : return
Vist : 1321 gange
100 point
Dato : 27-03-04 12:03

hej

er der nogen som ved om man kan slette det man har søgt på i adresselinien så det bliver permanent slettet uden at skulle slette alt hvad man har søgt på ?tænker på at hvis man har været på dating .dk og ekstrabladet og vil slette dating.dk fra sin adresse linie så den ikke kommer frem igen bare fordi man skriver noget med www.d.

og lige et mere .er der også nogen der ved hvordan man sletter e-mail konto på messenger ,altså hvordan sletter jeg en konto = E-mail som jeg har logget på med
uden at slette de andre kører xp og den gemmer åbenbart alt

håber at nogen kan hjælpe

har slettet temporary internets files og mine sidste dokumenter

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-03-04 12:05

ups der hvor jeg skriver www. skuller der også ha været et d =som i dating for bedre forståelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-03-04 12:07

Dit første spørgsmål. Gå ind under funktioner i browseren og tryk på ryd oversigt

Det andet spørgsmål må du lige uddybe lidt?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-03-04 12:07

Funktioner > internetindstillinger mente jeg

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 27-03-04 12:08

Her ligger dine links i explorer'en...
C:\Documents and Settings\"BRUGERNAVN"\Local Settings\History
slet hvad du vil her...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-03-04 12:12

ok

det du skriver med at gå iind og ryd har jeg gjort men windows husker åbenbart mere end det for hvis jeg f.eks skriver www.da så kommer den med valg muligheder inden for de sider jeg har været på ,så måske du har et bedre råd ?

og hvad angår messenger så er det når jeg vil logge på så har jeg tre stk e-mail-konto og vil gerne have slettet den ene altså kun fra mit system ikke permanent fra
msns website , køre xp

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 12:25

Hent dette program der kan du slette hvad du vil i,efter hvad du sætter flueben i,vis du vil beholde bestemte cookis så højre klik på internet cokkis>configure sæt et flueben i cooki filter og gem så de cooki's du vil beholde i venstre boks(f.eks. kandu)men undlad og slette filer i prefecth folderen,for det vil give dig en langsommere boot time(lang historie) alle de andre bokse kan du godt sætte et flue ben i og slette disse tmp filer,f.eks. i Urls i IE adress bar o.s.v o.s.v>
Tag den med
Disk Cleaner with installer
Download all plugins and main program in one file
http://www.xs4all.nl/~mp2004/download.htm
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 12:28

cookies

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 12:32

sletter også de adresser der er i f.eks. Google adress bar

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-03-04 12:34
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-03-04 12:43

I internetindstillinger skal du trykke slet filer og slet cookies, og ryd oversigt, så er der kun de foretrukne der kan rulle frem når du begynder indtastning.

I MSN kan du ikke længere vælge at slette din profil. Selvom du rydder oplysningerne i profilen, hører den tomme profil stadig til dit MSN-kaldenavn.
Gå til siden Rediger din profil.
Klik på Min profil øverst på en side i Medlemsvejviser, og klik derefter på Rediger min profil.
Klik på Ryd. Du skal muligvis rulle ned på siden, før du finder det.
Siden Vil du slette din profil? vises.
Klik på Slet profil.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-03-04 12:59

InternetExplorer - Funktioner - Internetindstillinger - Indhold - autoudførelse
Du kan så fjerne de markeringer derikke passer dig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-03-04 12:59

Nok specielt Webadresser

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 27-03-04 17:26

Hejsa

Hvis du vil undgå at windows viser de sider som du har været inde på i adresselinjen

Så gør du følgende.

Åbn din internet explorer
Vælg internetindstillinger
Vælg fanen indhold
Gå ned og klik der hvor der står autofuldførelse
Her fjerner du fluebenet ved webadresser

Fluebenet her betyder

Angiver, om Internet Explorer automatisk skal vise en liste med foreslåede Internetadresser, i takt med at du indtaster dem på adresselinjen. Hvis du har besøgt et websted før, foreslår funktionen Autofuldførelse en adresse, i takt med at du indtaster. Du kan gå til den foreslåede adresse ved at klikke på den og derefter klikke på knappen Skift til.

Her kan du også ryde formularer og adgangskoder hvis du vil

Fluebenet ved formularer betyder

Angiver, om Internet Explorer automatisk skal vise en liste med foreslåede indgange, når du indtaster tekst på websider. Hvis f.eks. du bliver bedt om at oplyse dit navn, kan Internet Explorer vise en liste med indtastede navne, som du tidligere har anvendt. Derefter kan du vælge et forslag og angive det ved at klikke på det på listen. Funktionen Autofuldførelse kan også levere mulige overensstemmelser ved søgninger, aktiekurser eller til næsten et hvilket som helst felt på en webside.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 28-03-04 10:28

Tak for svaret briani.