/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mototstyringsboks til en VW vr6
Fra : Karsten_dk
Vist : 363 gange
40 point
Dato : 27-03-04 11:12

Hej Alle jer kloge mennesker
Er der mon en der kunne fortælle mig hvor man kan købe sådan en motorstyringsboks uden at gå fallit..(måske enda selv har en tilsalg)
Det skal være til en VW passat 2,8 vr6 ELLER Golf III 2,8 vr6 og have en af nedstående nr.

0261203210/211 (bosch)

021906258CG (VW)

021997258PX (VW)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 11:15

Hvis du absolut vil have den billigst mulig må du støve diverse autogenbrug op.

Det billigste, og sikkert også der du har størst chance, er i Tyskland.

Kommentar
Fra : Karsten_dk

Dato : 27-03-04 13:54

Tak Refi..
Men det skulle vel ikke være sådan at du evnt. kunne gi mig en www. eller lign, til et sted hvor de har sådanne ting..
da det ville hjælpe en hel del har prøvet alle de steder jeg kender ti,l men det lader ikke til at der er nogen der, så nye steder at lede vill være rart..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-03-04 14:34

Detr kommer en ½ million sider - men prøv selv at søge videre

Bare skriv
auto+teile+gebrauchtes

Eller ret nogle af ordene til dit behov f.eks golf i stedet for auto

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 28-03-04 00:34

WWW.AD2000.DK

DET ER ALT HVAD DU SKAL BRUGE
MVH nICOLAI