/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Vrøvl med DW's <nyt site>
Fra : ajohansen
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 27-03-04 07:20

Godmorgen derude

Er der nogen der har haft vrøvl med DW's <nyt site>?
Den går simpelthen død når jeg vil oprette eller ændre site. Det har fungeret upåklageligt indtil nu.
Jeg mener ikke jeg har ændret noget som helst, (men det kan jo ske alligevel.)

Er der en der har en løsning eller en ide til hvad der er gået galt? Gerne uden at skulle geninstallere

//anne

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-03-04 07:26

Er der andre problemer?

Det lyder umiddelabrt som om der er noget galt med installationen

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 27-03-04 07:39

nej.
DW-MX har været installeret i mere end 1 år og kørt uden problemer

//anne

Accepteret svar
Fra : BoJohansen

Modtaget 50 point
Dato : 27-03-04 15:15

http://mm-exporter.joexx.de/

Geninstallation er nu ganske nemt med denne lille sag

Godkendelse af svar
Fra : ajohansen

Dato : 04-01-05 11:45

Ja nu må det vel være på tide at få lukket dette spørgsmål.
Så tak for svaret BoJohansen

//anne