/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
2 Brugere / ! pcer
Fra : popper
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 26-03-04 16:26

Kan det lade sig gøre at være lokket på som nr. bruger af kandu.dk. Forstået på den måde kan min kone have sin egen konto hos kandu.dk mens jeg har min egen konto. Hun spørger om så meget som jeg alligevel ikke kan svare på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-04 16:30

Både ja og nej.
Der er ikke noget i vejen for I har hver sin konto.
Du kan have alle de profiler du har lyst til.
Problemet opstår hvis I svarer på hinandens spørgsmål.
Det kunne nemt opfattes som snyd.
Men såfremt point er jer ligegyldige og i ikke svarer hinanden, er der frit slag.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 26-03-04 16:34

Ja da

Det er tilladt at oprette lige så mange profiler man vil,bare der ikke snydes indbyrdes med point.

Når du er inde bruger du bare dit navn og kode-og logger af når du er færdig.

Når lillemor så vil ind ja så logger hun bare ind med hendes brugernavn og kode

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : popper

Dato : 26-03-04 16:34

Jeg skriver jo at hun stiller spørgsmål som jeg ikke kan svare på så må det være løst,men det er jo dumt at jeg skal bruge mine points på nogle spørgsmål som jeg alligevel ikke kan svare på

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 26-03-04 16:34

Hej popper...

Kan sagtens lade sig gøre!
det du bare skal gøre er at:

1. Fravælge at logge ind automatisk!
2. Åbn 2 vinduer...
3. Log ind med din i det ene og din kone i det andet...

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 26-03-04 16:35

Tak for svaret briani.