/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
s-vhs kabel
Fra : m.strande
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 26-03-04 15:44

hvordan får jeg billed fra min computer skærm over på fjernsynet????
jeg har sådan et kabel der sidder i tv/out i mit grafik kort og til skart stikket på fjernsynes. er der noget steder på comouteren man skal slå noget til eller hvad?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 26-03-04 16:04

Hej m.strande...

Hvis du f.eks. har et "Nvidia"-grafikkort, så skal du ind i indstillingen "NVIEW" for
at aktivere f.eks. "KLON" fra din computerskærm til dit tv...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : m.strande

Dato : 26-03-04 16:05

jamen der er slet ike noget inde i mine indstillinger for skærm og det. ike hvad jeg kan se da. har et s2 grafik kort

Kommentar
Fra : m.strande

Dato : 26-03-04 16:05

fejl et S3

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 26-03-04 16:41

Hent den nyeste driver fra deres hjemmeside, så funker det! ......