/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
installering af drivers
Fra : Jonn87
Vist : 1117 gange
81 point
Dato : 26-03-04 14:30

under enhedshåndtering vister den nogle drivere der ikke er installeret korrekt. den viser et udråbstegn ved dem (!) når jeg så prøver at installere driveren ved at trykke (Opdater driver) så siger den at den ikke kunne finde nogle drivers der passer til den...

Andre enheder
- Multimediekort
- Multimedieskærmkort
- USB Device

hvad skal jeg gøre for at installere driverene??

Kommentar
Fra : pertho

Dato : 26-03-04 14:34

Du skal have fat i den installations CD, som fulgte med det hardware, når du opdaterer driverne.
I dette tilfælde til dit grafikkort og dit ESB enhed. Sidder den på bundkortet, så er det CD'en til bundkortet, du skal bruge.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 14:38

Hvis du install AIDA32 kan du se hvad din PC`s componenter er og hvad de hedder,så finder du driverne til det forskl http://www.aida32.hu/aida32-download.php

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 26-03-04 14:39

Mit grafikkort er installeret ...

skærmkort
- Nvidia geforce...

det er mit tv-kort som jeg ik har iinstalleret "Hauppauge WinTV" jeg har ik nogen cd til det!

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 26-03-04 14:41

hvor i programmet "AIDA32" kan jeg finde tv-kortet?

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 14:43

Samtidig med at du kan se det forskl i AIDA32 er der forneden FORSLAG til løsning med henv til side
WWW.??????

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 26-03-04 14:45

http://www.hauppauge.com/pages/support.html
det er til deres hj side med support

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 81 point
Dato : 26-03-04 16:44

Du skal finde software til disse ting:

- Multimediekort = Lydkort / evt. TV-kort (lyd)
- Multimedieskærmkort = Grafikkort / evt. TV-kort (grafik)
- USB Device = Noget du har sat i USB-porten! (f.eks. ekstern USB harddisk)

Mvh. Cooper
PS: Find driverne til dit hardware på lokal hjemmeside...

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 28-03-04 13:42

Så har jeg næsten fået løst problemerne:

Jeg har fået installeret USB Device som var min infrarød til min mobil.

Og Multimedie som er mit Hauppauge Tv kort, det kan jeg åbenbart ikke få installert selvom jeg har driverne til det!

Kommentar
Fra : TKJTKJ

Dato : 28-03-04 23:34

du kan næsten finde alle driver på http://www.winfiles.com