/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Fejl ved opstart.
Fra : Reichstein
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 25-03-04 23:34

Hver gang jeg starter min pc, kommer denne meddelelse:

"Windows kan ikke finde BFRECV.EXE. Kontroller, et du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen. Hvis du vil søge efter en fil, skal du klikke på knappen Start og derefter klikke på Søg."

Når jeg klikker på OK, kommer næste meddelelse:

"Det lykkedes ikke at indlæse eller køre BFRECV.EXE, der er angivet i registreringsdatabasen. Kontroller, at filen findes på computeren, eller fjern referencen til den i registreringsdatabasen."

Den er startet med det pjat, efter jeg har afinstalleret et FaxVoice modem, som jeg ikke kunne få til at fungere.

Nu ved jeg ikke hvordan jeg for fjernet den fejlmeddelelse.

HJÆLP!!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-03-04 23:40

Skriv msconfig i kør og fjern fluebenet i de filer der hedder det du skriver ,og det gøres under fanebladet start
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-04 23:40

Hejsa

Klik på start-kør-skriv regedit
når du kommer ind bruger du tasterne ctrl+b
Og en søgeboks kommer frem
Her skriver du BFRECV.EXE og klikker på find næste
Og når den har fundet den-marker du den og vælger slet
Og sådan bliver du ved indtil den siger søgningen er færdig

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 26-03-04 00:06

Tak for svaret briani.