/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Skaerm problemer
Fra : jnk3103
Vist : 215 gange
20 point
Dato : 25-03-04 23:20

Sidder her i Los Angeles og lurer lidt paa nettet, fand denne side, og JA jeg har et spoergsmaal.
Efter en god halv time foran skaermen, faar jeg et problem somer : Groenne lodrette streger paa naesten samtlige billede filer. Dette er forekommer dog kun naar jeg er paa nettet. Nogle billeder er ganske normale hvorimod 98% har disse streger?? Hvad kan det skyldes.
1000 tak
Jesper

Kommentar
Fra : cad

Dato : 26-03-04 00:54

Du har brug for et nyt skærmkabel............ der er en løs forbindelse et sted ........enten en defekt ledning i kablet eller en løs lodning i stikket. et kabel eller stik kan nemt skiftes..

Kommentar
Fra : jnk3103

Dato : 26-03-04 20:10

1000 tak, det vil jeg faa kigget paa med det samme..
Jesper.....