/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Spuling af kloark
Fra : Helvig
Vist : 575 gange
50 point
Dato : 25-03-04 22:18

Er der nogen, der ved hvor meget det koster ( ca. ) at få spulet sin kloark?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-03-04 22:26

Øh hvor og sådan
Mvh Sune

Kommentar
Fra : binky

Dato : 25-03-04 22:28

Ring rundt og få et tilbud fra de forskellige firmaet. Fortæl hvor mange meter, det drejer sig om. Det koster ikke noget.
mvh binky

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-04 23:04

Nu ved vi jo ikke hvor i landet du befinder dig, men jeg sidder faktisk med et tilbud i hånden fra "Taastrup Kloakservice" (Tåstrup nær København), de kørte med et tilbud på højtryksspuling af kloakken, for som de skriver "vi er i området inden for" et bestemt tidsrum, og prisen var 250 kr. incl. moms.

Her var prisen selvfølgelig afhængig af at firmaet kunne tage en hel række af villaer, så mit bud er det dobbelte, altså omkring 500 kr, men forhør dig hos din lokale vvs-mand og indhent et tilbud.

ellebye

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-04 22:29

Husk at lukke hvis du har fået et gyldigt svar eller ikke kan komme videre
mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-04-04 22:30

Husk at lukke hvis du har fået et gyldigt svar eller ikke kan komme videre
mvh Sune

Kommentar
Fra : Helvig

Dato : 06-04-04 08:33

Jeg har fået løst mit problem. Eller en kammerat skaffede en stor split, der kunne nå.
Jeg var ikke klar over at man kunne lukke, hvordan gør man det??????????

Helvig

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-04-04 08:51

Du findet det svar du finder bedst for dig, og taster på acceter svar ovenover i højre side ...............................................................................................heroppe ca.
og godkend forneden.

Godkendelse af svar
Fra : Helvig

Dato : 06-04-04 08:57

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : Helvig

Dato : 18-04-04 21:19

Jeg får mail om at der er kommet svar på dette indlæg, men jeg kan ikke se noget, hvorfor.

Kommentar
Fra : Helvig

Dato : 24-04-04 21:40

Det er meget fint at jeg får svar på mit spørgsmål, men de eneste indlæg jeg kan se er mine egne. Jeg får mails, om at der er kommet, nyt indlæg, på denne post, men jeg kan intet se. Så da jeg har løst mit proble, vil i så ikke stoppe med at poste.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 24-04-04 22:23

Der kan ske det, at nogen blot ønsker at følge med i spørgsmålet ved at sende et blankt indlæg, man sætter blot et v i fluetegnet, og så får alle i tråden som har svaret en mail.
Det du kan gøre er at gøre det omvendte, fjerne fluebenet og så sende en blank meddelelse, så skulle du ikke få flere mails fra dette spørgsmål.

ellebye