/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skæld nu ikke ud !!!!
Fra : Mille35
Vist : 551 gange
360 point
Dato : 25-03-04 14:23

Jeg hved godt det ikke høre til her... men der er ingen filbag andre steder...
Jeg har hørt en ny ringetone "ring-ring" altså sådan at gamledags telefoner ringede engang,jeg har fået et link til download ,men det kan min telefon ikke. (Nokia 3510 I)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-03-04 14:25

Hvilket format kan den håndtere?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 25-03-04 14:33

Ander det ikke .. jeg vil bare gerne have den som ringetone til min mobil.De andre ringetoner jeg har,bistiller jeg jo gerne over nette med en kode som Feks. KH RING24 send til 1212

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 25-03-04 15:29
Kommentar
Fra : prisme

Dato : 25-03-04 22:13

Hej Mille35.

Hvis jeg har forstået dig ret, så ønsker du at din telefon skal kunne lyde præcis som de gamle toner?

Hvis dette er korrekt:

Kan det desværre ikke lade sig gøre! Din telefon håndtere nemlig de normale ringetoner som om at de var polyfoniske, hvilket vil sige at de for den der poly klang. Derfor kan netop den ringetone du ønsker aldrig komme til at lyde som din gamle telefon!

Dog kan du prøve at oprette en bruger her: www.mobital.dk og se om den eventuelt skulle være der inde, det koster lidt, men der er utrolig mange muligheder på siden!

Hvis dette er forkert:

Beder jeg dig uddybe dit spørgsmål lidt mere, da alle på den måde bedre kan hjælpe.

Håber du kunne bruge denne information...

Kommentar
Fra : Inkognito65

Dato : 26-03-04 15:21

Hej Mille35

Jeg har sådan en ringetone, der lyder som en gammel drejeskivetelefon, på min 3510 i. Jeg kan maile den til dig, hvis du er interesseret. Men det kræver du har adgang til et datakabel for overførsel til din egen telefon, eller kender et site du kan uploade via.

MVH
Frank

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 26-03-04 16:49
Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 27-03-04 15:22

Hej jeg har ikke noget datakabel
Til dscoop80 hvor er det lige den ligger på det link

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 29-03-04 08:25

http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload kan du selv upload'e din Lydfil fra pc og derfter hente den via din mobil.
jeg vil anbefale ringe tonen fra programmet Skype, det er en rigtig ringe tone. har selv prøvet det men kunne ikke finde ud af hvordan man går på nettet med en mobil telefon og henter den, på den adresse man får. man har en time til det og der efter bliver den slettet igen.(ps. det er gratis)
mvh hj3.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 29-03-04 10:22

Her kan du via sms få dig en ny ringetone!
har et stort udvalg!:
http://mobil.jubii.dk/mobile/local/templates/polyfoniske-ringetoner.jsp

/Cooper

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 360 point
Dato : 29-03-04 10:39

Eller her er nogle som hedder "Ring Ring"... og "Ring Ring Ring"...
http://www.jippii.dk/dk/gsm/tone/Hip_Hop_R_n_B9.shtml

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 29-03-04 14:41

det her er åbent bart meget svært,men jeg lader spørgsmålet stå lidt endnu

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 14-04-04 21:21

Hey.. Hvor kan man finde ringetoner klar til at blive lagt ind på telefonen.. I .mid format..??

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 11-09-04 15:52

Tak for svaret dscoop80.