/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Overnatning v/Legoland
Fra : loef
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 25-03-04 14:15

Min familie og jeg overvejer at tage en smuttur til Legoland til sommer.
Er der nogen som har gode forslag til, hvor vi kan overnatte forholdsvis billigt i/omkring Legoland?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-04 14:16

Legoland har selv et hotel, menæhh det koster. Så har du propellen i Billund, det koster også. Hvad med et kroophold?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-03-04 14:20

Har du overvejet Larsen Hotel og Kroferie??

www.larsenhotel.dk

Det nærmeste af deres hoteller er Vejle Park Hotel, en overnatning koster 495,- i dobbeltværelse, dertil kommer så en "Fordelsbillet" den koster 60,- for voksne og 30,- for børn under 12 år.

Der skal bruges en "Fordelsbillet" pr. person pr. døgn, men den dækker så en 3-retters menu til aften og morgenmad

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 25-03-04 14:24

Prøv www.billund.dk. Der kan du se overnatningsmuligheder.
Torben

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-04 14:26
Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 25-03-04 19:11

rundt om legoland og løveparker er der mange muligheder for overnatning via breed and breakfast , de findes faktisk overalt derovre.

hilsen ib,

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 17-04-04 22:55

Hej.
Når jeg er i Legoland med ungerne - bor jeg på vandrehjemmet. Det ligger næsten ved siden af, er billigt , har køkken og man kan gå hjem og lade ungerne være for enden af mobiltelefonen.
Karsten

Kommentar
Fra : websie

Dato : 22-04-04 12:16

Du kan også være heldig at få nedsat pris ved at købe gennem den blå avis www. dba.dk der er ofte et tilbud eller to folk gerne vil af med