/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
counter strike 1.5 netværkproblemer
Fra : stevanovski
Vist : 474 gange
160 point
Dato : 24-03-04 17:48

jeg har en nergear router samt 2 computer når jeg laver en bane under lan så kan den anden computer joine uden problemer, men hvis vi vil spille på den samme bane på en anden persons server så kan kun en af os komme inde hvad skal jeg gøre for at vi begge kan komme ind i en anden servers baner på samme tid? har prøvet alt muligt med de forbandet porte ingen ting hjælper, en som kan vejlede mig lidt. eller som ved hvad det skyldes

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 24-03-04 20:40

Jeg kunne forstille mig at du har installeret CS med den samme CD-key på begge computere.... Så kan man kun spille LAN og ikke på internettet så vidt jeg ved.

LOVLIG LØSNING:

Køb en ekstra CS-cd

ulovlig løsning:

find en cd-key på eMule eller lignende.

En anden god idé er at skifte til 1.6 - det rocker:)

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 24-03-04 21:01

vi har 2 forskellige cd-key den siger inte om at cd-key ikke virker. den prøver bare at connecte til serverns ip 4 gange også afbryder den, men ligeså snart den anden computer går ud af banene så kan man godt tilslutte

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 25-03-04 13:13

hmm, og I har vel hver jeres IP, ikk?

Så må du have fat i en lidt mere "haj" end mig til sådan noget computer stads. Men I har nok kun én udgang fra jeres netværk hvis man kan sige det sådan.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-03-04 15:08

Kan i begge to være på nettet samtidigt? Bruger i en router til at dele forbindelsen eller har i hver jeres egen ip adresse?

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 25-03-04 15:10

har fundet ud af det man skal skrive +clientport 2700 også et eller andet tal i sin genvej, så virker det