/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"Hals store kærlighed" "Shallow Hal" mus~
Fra : nytcam
Vist : 1056 gange
30 point
Dato : 24-03-04 11:47

Nogen der ved hvad band/kunstner og hvad sangen hedder der bliver spillet i filmen hvor Hal er på diskotek med sin ven og danser med tre tøser på dansegulvet så er mindre kønne :)
Den er ikk på soundtracket nemlig,og jeg vil vildt gerne have fingere i nummeret..!

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 24-03-04 14:26

hejsa.

Kan du huske noget af teksten??

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 24-03-04 17:03

ikk lige umildbart men det er et nummer med gang-måske er det lidt disko artigt vil nogen sige men det hjælper dig vil ikk meget

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 24-03-04 17:11

ikke rigtigt, er rimelig blank... Det er længe siden jeg har set den...

Jeg kan ikke komme på hvad søren det kan være... Men der må jo være en der har filmen, så står det jo nok i rulleteksterne, ellers kan vedkommende jo nok gengive noget af teksten...

Desværre
Lyhne1

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 24-03-04 17:17

Ja jeg har selv set filmen flere gang men ka kk finde den i rulleteksterne...måske er jeg nød til at låne filmen og virkelig kigge og høre efter... :)

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 30 point
Dato : 24-03-04 17:42

Måske du kan finde noget ved at søge filmen på www.imdb.com

Der er et hav af oplysninger

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 25-03-04 04:47

Better performance....Mange tak for hjælpen-jeg gik ind på siden og fandt en spørgeside hvor en amerikaner havde spurgt om samme spørgsmål så jeg fandt både hvad sangen hedder og hvem det var med... thank you :)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-03-04 07:38

Det var da godt, så skal du bare huske at acceptere mit indlæg som svar, så vi kan få spørgsmålet lukket *s*

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-07-04 23:52

Skulle vi se at få lukket spørgsmålet??

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 03-07-04 18:11

ups undskyld havde glemt alt om spørgsmålet -vi lukker det nu

Kommentar
Fra : livlykke

Dato : 13-09-04 15:11

hmm, gad da godt at vide hvad svaret var...*ss*

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 13-09-04 15:57

Liv lykke-svaret er "to young" med phoenix :)

Godkendelse af svar
Fra : nytcam

Dato : 13-09-04 15:58

Tak for svaret Better_Performance.