/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
STOFA
Fra : tbayj
Vist : 504 gange
20 point
Dato : 24-03-04 09:53

Jeg har stofa flexrate, men vil prøve flat rate til 256/128. Er 256 MEGET langsomt eller kan det gå an?

Kommentar
Fra : clan30

Dato : 24-03-04 10:00

Hejsa

Det kommer helt an på hvad du skal bruge det til.

Clan30

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 24-03-04 10:00

Det kan sagtens gå an... Har godt nok selv 512/128 -- men kunne sagtens leve med det halve, hvis økonomien kun var til det...

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 24-03-04 10:03

Vi er meget på nettet. Kommer det til at gå mere langsomt når man surfer? Jeg er begyndt at prøve linux og downloader en del. Så hvis jeg er på flat rate kan jeg downloade ubegrænset. Vi har bare ikke råd til at betale mere end de 300 kr det koster.

Kommentar
Fra : Wilduhr

Dato : 24-03-04 10:06

Tbayj:

Det kommer til at blive ca. dobbelt så langtsomt, så du kan selv sådan nogenlunde regne ud, om det er noget du kan holde ud i længden.

Mhh
Wilduhr

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 24-03-04 16:23

næh fire gange så langsomt Wilduhr som en normal stofa opkobling, men til surfing er der ikke den store forskel med mindre du går ind på de grafiktunge sider!

Kommentar
Fra : BoJohansen

Dato : 24-03-04 19:59

Du vil jo (næsten) kun mærke det når du downloader filer, alm. surfing vil jeg sige ikke påvirkes overhovedet (så lidt at du ikke mærker det).
Kun hvis det virkeligt er tunge sider som -->tedd siger

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 14-04-04 11:48

Tak for jeres svar alle sammen. Det går udemærket med 256/128 forbindelse. Kan næsten ikke mærke forskel.