/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SPy fjerner AD-Aware
Fra : ivanovic1
Vist : 319 gange
50 point
Dato : 23-03-04 17:08

Hej alle,

HAr lige skannet min PC med AD-Aware eog den har fundet noget snavs er der noget af det jeg ikke må fjerne måske noget som er relateret til min XP. HAr hørt at hvis jeg fjerner det hele kan jeg ikke opdatere min pc bagefter er det sandt.

Mvh Ivanovic1

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 23-03-04 17:09

OPdatere XP var det jeg mente

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 60 point
Dato : 23-03-04 17:20

Nej ,det passer ingen steder

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-03-04 17:30

vil give oleHERMAN RET

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-03-04 17:31

Nej det er ikke sandt, ADAware, fjerner kun spyware, men i første omgang ligger Adaware filerne ind i en "karantænemappe", hvorfra du kan vælge at fjerne dem senere.
Derimod skal du tænke dig om når det gælder antivirusprogrammer, hvis der findes en virus er det ok at "fængsle eller slette", men hvis det er en fil der er inficeret med en virus, skal du ikke sige ja til at slette den, men lade filen fængsle(Det sker som regel automatisk), og senere bede programmet om at rense orginalfilen. Hvis den ikke kan andet end slette, er det nødvendig at finde ud af hvad filen skal bruges til, dens navn og placering, og om du kan skaffe en kopi fra en anden komputer eller på nettet.
Men når man har et opdateret antivirusprogram kørende, bliver ingen filer inficeret, for programmet skulle gerne snuppe virusen eller den inficerede fil der hentes, inden den bruges/udpakkes.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : henrik__andersen

Dato : 23-03-04 18:06

Nej, det lyder meget usandsynligt...

Prøv denne, den har jeg selv brugt, den er sikker OG effektiv.
Fandt OG fjernede 4 spyware ting de andre programmer ikke kunne finde.
http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

Mvh Henrik Andersen

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 23-03-04 19:03

Tak for svaret olehermann.