/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder til harmonika
Fra : The_Djay
Vist : 5857 gange
147 point
Dato : 22-03-04 22:23

Hey der ude!!

Svigerfar har brug for noder til sin harmonika har i nogle links til danske sange!! især Himmelhunden...

The_Djay

Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 22-03-04 22:25

Noder til cornet ville jeg også gerne have hmm... gerne danske!!

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 22-03-04 22:44
Kommentar
Fra : The_Djay

Dato : 25-03-04 16:49

hmm er der andre foreslag til sider hvor der findes noder til hamonika hmm og ikke violin... hmm plz svar!

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 147 point
Dato : 25-03-04 17:18

her er et par links til harmonika noder :
http://www.sitecenter.dk/harmonika/mnedensnode/ http://www.roennebech.dk/spillemandsmusik/s_soegeframes.html
http://www.danbbs.dk/~mikael/search/allemidi.htm
hvad Cornet noder angår, må jeg som konservatorie uddannet trompetist nok blive nødt til at sige at biblioteket er det eneste sted du finder et fornuftigt udvalg af noder (gælder egentligt også harmonika).... God Jagt Claus

Kommentar
Fra : 270346

Dato : 27-03-04 23:19

Hej,prøv at se denne side,kun for harmonika,men der er masser af links så det er bare igang.WWW.harmonika@groups.msn.com

Kommentar
Fra : 270346

Dato : 27-03-04 23:23

Hej,du skal lige ha alle bogstaver med efter de 3 www.

Godkendelse af svar
Fra : The_Djay

Dato : 14-04-04 14:31

Tak for svaret fluffyclaus. nu har han fået noget og lege med og så har jeg fred igen hehe tak for hjælpen og undskyld til det tog så lang tid inden jeg accepterede dit svar!