/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win xp med sp-1
Fra : frederikshavn
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 21-03-04 22:52

er det ikke muligt at lave en win xp pro,med sp1 på,og hvis det kan lade sig gøre,hvordan gør man så,er der en guide på dansk,som forklare hvordan man gør

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 22:59

Du skal ind i programmer og under Windovs update og derfra får du hjælp
mvh sune

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 21-03-04 23:01

Du kan sagtens få en XP-version hvor "SP1" er preinstalleret på den!
Se f.eks. her:

http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=179&Parent=&Producent=360&Max=&Soegeord=sp1&Equal8256=&Equal8255=&Equal215=&Submit.x=0&Submit.y=0

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 23:04

Hvis du har xp koster det ikke noget at hente den hos microsoft som beskrevet
Mvh sune

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-03-04 23:06

Du kan dawnloade sp 1a og lægge/brænde den på en seperat cd,og indstallere
via denne,når du har brug for det,læs også Relaterede ressourcer>

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=83e4e879-fa3a-48bf-ade5-023443e29d78&displaylang=da

Manse9933

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 23:07

Ellers kan du få en gratis opgraderingscd gennem microsoft leveret lige til døren, uden den som sagt koster noget som helst.

ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-03-04 23:07

For lidt over en tusse kan du købe en XP med sp1
http://www.edbpriser.dk/default.asp
software>operativsystemer>microsoft>XP
sælges bl.a. her:
http://www.pc-netto.dk/default.asp?productguid=E85-02270

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 23:09

Se linket her hvordan du bestiller den:

http://www.kandu.dk/dk/tip/6793

ellebye

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-03-04 23:10

Klik på hyperlinket Hent for at starte overførslen, eller vælg et andet sprog på rullelisten, og klik på OK.
Benyt en af følgende fremgangsmåder:
Klik på Åbn eller Run this program from its current location, hvis du vil starte installationen med det samme.
Klik på Gem eller Gem programmet på disken, hvis du vil kopiere filerne til computeren, så du kan installere dem senere.

klik på gem,og så læg den på dit nummer to drev eller en cd

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 23:16

Hvoffor alle de indviklede og dyre ideer når det kan være så nemt som at trykke på opdate som er mit forslag eller få tilsendt gratis som ellebye siger Hmm
Sov Godt Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 21-03-04 23:19

Det du efterlyser hedder en unattended eller slipstreamed udgave af winXP. Jeg kan desværre ikke finde en dansk guide til det men her er en engelsk guide!
http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp1-bootcd.html

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-03-04 23:21

jeg har xp pro med sp1 på min ene pc,men på min anden pc har jeg xp home uden sp 1,derfor har jeg sp1a liggende på en cd,når jeg skal genindstallere home,så skal jeg kun ind på win update og hente hotfix'es,så spare jeg tid,
har brugt sp1a to gange og det køre bare.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-03-04 23:23

xp pro cd med sp1,xp home cd uden sp1

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 21-03-04 23:42

Tak for svaret tedd.de ser godt ud