/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
Udskrift af labels i Borland C++ 5.0
Fra : Eske
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 05-05-02 21:38

Jeg har en database hvorfra jeg gerne vil udskrive nogle adresse labels.
Hvordan kan det gøres????
Det må være et eller andet med at udskrive til nogle koordinater af en slags eller hva'?
MVH Eske

Kommentar
Fra : dimmerdk

Dato : 06-05-02 13:18

Hvilket milijø koder du til ? UNIX, DOS ell. Windows ??

Kommentar
Fra : Eske

Dato : 06-05-02 14:06

Programmet er til Windows-platformen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-05-02 16:16

Eske wrote:
> Jeg har en database hvorfra jeg gerne vil udskrive nogle adresse
> labels. Hvordan kan det gøres????
> Det må være et eller andet med at udskrive til nogle koordinater af en
> slags eller hva'?

Hvilken database? (hjemmelavet, MySql, Access,...)
Udskrives hvor? (på skærmen, på papir, til fil,...)

--
Jens Axel Søgaard

Kommentar
Fra : Eske

Dato : 15-05-02 19:00

det er en hjemmelavet database (Regneark) og der skal udskrives til papir.
Men det er ikke selve filtreringen af data, men udskriften der giver mig problemmer.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-02 07:12

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??