/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
Til "Suno"
Fra : ellebye
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 21-03-04 11:36

Da jeg syntes dit tip :

http://www.kandu.dk/dk/tip/7199

er virkelig et godt et, som fortjener bedre belønning end det har fået spæder jeg herved lidt i kassen.

Specielt emnet om misbrug har alle dage været et tabuemne, og jeg forundres over så få spørgsmål der egentlig har været omkring emnet.

Så "sune", læg lige et par ord og du får nogle velfortjente point.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 11:44

Hvor er du sød idag ellebye er det fordi det er søndag? *SMS*

Frida...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 12:02

Tak skal du have Frida, jeg syntes da jeg er sød hver dag ??.

Jeg syntes det var et godt link sune fandt, så uanset sød eller ej, syntes jeg han burde have lidt mere for linket end han fik.

Selv om ordene en gang imellem flyver i luften kan man da godt "være venner" bagefter.

Men nu er der jo kun ca. 3 uger til deadline for titlen "morfar" og jeg kan af gode grunde ikke dele champagne ud til alle, så jeg tager lidt forskud på glæderne.
Desværre har min datter været indlagt et par gange her på det sidste med for højt blodtryk, (mistanke om svangerskabsforgiftning), så alt hvad der kan krydses, fingre tæer ol, bliver krydset, men heldigvis er "barnet" så stort at hvis det måtte ende med en kejsersnit er barnet fuldt levedygtigt.
Så jeg skal lige en smut ned at besøge hende i dag.

Ellebye

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-04 12:06

Jae jeg undres også somme tider Også over de der giver stjerner til et tip
Hav en stormfuld Søndag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 21-03-04 12:11

Ingen grund til panik Ellebye. Svangerskabsforgiftning er selvfølgelig noget skidt - men da hun er så langt henne i sin graviditet er der ingen fare på færde.
Kejsersnit - no problemos - det klarer I osse, hvis det skulle komme så vidt

Morfar ellebye ha' en god søndag*S*

Frida...

Ps. Så må du snart få lært det der sms chat. Det siges at babyer kan chatte allerede fra 6 mdrs alderen*LOL*

Godkendelse af svar
Fra : ellebye

Dato : 21-03-04 12:21

Tak skal du have for et godt tip Sunowich.
Og fortsat god søndag til dig samtidig.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-03-04 12:26

Så krydser vi med! Champagne er da ikke nødvendig, jeg har altid brugt at give et stop tobak til piben, når det blev en pige. og selvfølgelig en stor cigar når det blev en dreng. Mvh. Valde.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 12:40

Valde så det godt det ik er mig jeg er holdt op med det der for 5 uger siden Altså at ryge og nej hvor er jeg syg for tiden *s*

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-03-04 12:45

jeg holdt for 5 år side! så er man glad igen!