/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rip af cd
Fra : trolle10
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 21-03-04 10:11

Når jeg ripper en CD (jeg har købt og betalt!!!) i winamp kommer der mislyde, ligesom når der er en rids i en Lp(den gamle måde at afspille musik på :) ). Hvorfor gør der det ? Jeg tror ikke at det er min cd-rom den er gal med, da der sker det samme når jeg bruger min brænder !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 10:12

Du skal ikke rippe en musik cd - bare kopier den

Kommentar
Fra : Kutaiso

Dato : 21-03-04 10:38

Ganske enkelt fordi at winamp er elendig i til det job, brug Nero Burning Rom til at rippe den med for eksempel, hvis altså du skal have numrene som enkelte lydfiler, ellers kan du lave en image fil ud af hele CD'en (Det vil sige en total kopi af disc'en som lægges på din harddisk) med et program som for eksempel Alcoho0l 120%

Håber du kunne bruge det til noget (=
-Kutaiso

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 60 point
Dato : 21-03-04 11:54

ellers kan du kikke på den her side og lære lidt http://www.sikkopi.dk/
mvh Granslam

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 21-03-04 14:06

Du kan hente Freerip gratis på nettet......først skal du have cd'en rippet til wav format på din harddisk.....derefter kan du rippe til mp3......freerip gør hele molevitten automatisk.....du kan hente den her : http://www.webattack.com/get/freerip.html vh claus

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 22:24

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : trolle10

Dato : 08-04-04 20:53

Tak for svaret granslam.