/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
styreboks mitsubishi
Fra : rangerover
Vist : 1131 gange
80 point
Dato : 21-03-04 09:44

hejsa jeg har en styreboks til en lancer der er brændt en komponent i til bensin dyserne ophuggeren skulle have 3500 for en ombytter boks "ombytter" tænkte jeg han får den anden boks lavet og tjener fedt på det hvor kan man få repereret styrebokse eller finde en komponent plasering så kan jeg selv skifte komponenten til en femmer men jeg kan ikke læse hvad der har stået på den der er mit problem

mvh
kim andreasen

Kommentar
Fra : nullerfras

Dato : 21-03-04 10:06

Skælskør Auto Elektro
Næstvedvej 76
4230 Skælskør
snak med albert

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-03-04 09:16

To mulige løsninger:
Jeg ved ikke hvor du bor, men her er et ret centralt sted "lige midt i DK":

Lange Jørgensen ApS
Tagtækkervej 4
5230Odense M
Telefon: 66 15 88 88
Fax:66 15 88 92.

I Kbh. bor en TROLDMAND når det gælder mekanik og elektronik i forening. Jeg har kun erfaring med at få lavet el på mc hos ham men prøv alligevel.
Følgende bør "skrives bag øret" mht Schnabel:
-Glem betalingskort, hav kontanter med.
-Afsæt god tid, selv om der blot skal hentes en almindelig lagervare.
-Han har tit for travlt til at bruger tid på et akkut opstået problem, men gør det alligevel.
-Er en generator, startmotor eller lignende gået i stykker, kan det som regel betale sig at få Schnablen til at renovere det istedet for at købe nyt.
-Er et relæ, en ensretter eller lignende færdigt, kan det anbefales at køre forbi Kronborggade inden der bestilles en original del! Schnablen har et spændende udvalg af special fremstillede el-dele.
"Ude i byen" har jeg hørt at Schnablen er for dyr.
Jeg ved ikke om det er rigtigt, jeg har aldrig sammenlignet timepriser. Han er ganske enkelt ET GENI inden for dette felt.

E.S. Elektro v/ Erik Schnabel
Kronborggade 5
2200 København N

Held og lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : 534

Dato : 28-03-04 01:05

Hej Rangerover ,Mitsubishis Styrebokse får de rep:et sted i Horsens .Spørg et sted ved en Mitsuforhandler hvor det er og hvad det koster.De har en simulator til at prøvekøre den i,derfor er den ikke så let at rep.selv .

M.V.H. 534 JP.

Kommentar
Fra : rangerover

Dato : 28-03-04 12:06

jeg har fået den repereret ved ok elektronik på nørregade til 462kr det var da billigt

Kommentar
Fra : mecky

Dato : 29-03-04 18:37

jeg har haft en mitsubishi galant hvor jeg fik skiftet styre boxen i odense, hos en ophuger for kun 500kr.