/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvilken scooter
Fra : kalle.
Vist : 598 gange
50 point
Dato : 20-03-04 13:25

Harj. jeg står og skal ha en ny scooter.. så ville gerne vide hvad der er godt og hvad for en scooter i sys der er bedst. husk at skrive hvorfor i sys den er go eller dårlig... før havde jeg en pgo comet.. fuck den var sku skod. hehe... MVH kasper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 13:37

Køb en god cykel - den koster kun 1/4 og så får du motion samtidig.

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 20-03-04 14:27

hvis du vil ha en god scooter til rimelige billige penge så køb en piaggio nrg (brugt)

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-03-04 14:30

Hej Kalle. Jeg har en PGO T-REX 50, der snart runder 10.000 km fra augost 2000.
Den er lovlig. Den kommer til eftersyn hos forhandleren. Jeg vasker den.
Der har ikke værer et eneste problem med den. Jeg er ovenud tilfreds med den.

Til refi - det mener du ik' - den med cyklen!
Hvis jeg har et problem med PC'eren, så kan jeg jo bare købe en skrivemaskine i stedet for!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 20-03-04 14:40

Du skal helt klart have en Honda SFX, for den har markedets kraftigste motor på hele 5,3 hk som standard, og så ser den pisse godt ud... hehe... Den er forholdsvis let at afdrosle, dog skal du regne med ca. 200 kr. for 45 dele så den kører omkring 60-70 km/t.
M.v.h Steffen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 14:44

"alka"
Naj - det er ikke helt det samme. Skrivemaskinen kan ikke det samme som komputeren.

Cyklen kan det samme som scooteren - det går bare lidt langsommere

Kommentar
Fra : kalle.

Dato : 20-03-04 14:54

hehe jah der er sku mange scooter at vælge i mellem.. men hvad med en sonic eller jog? hvad sys i om dem?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-03-04 14:54

Refi før PC'erens tid brugte jeg min skrive og regnemaskine. Nu bruger jeg PC'eren til at skrive og regne på. På skrive og regnemaskinen kom der ikke virus og andet snavs på. Skrivemaskinen kan det samme som computeren skrive, men indrømmet, den er svær at spille på! Hej (bare i go' tid)

Accepteret svar
Fra : korn100

Modtaget 50 point
Dato : 20-03-04 15:15

du skal ikke købe en jog! det er svært at finde en jog der ikke har været vold tunet og er totalt slidt over det hele! hvis du skal køre lovligt er en Pgo hot 50 et godt bud! men hvis du skal køre hurtigt skal du abselut ikke have en pgo hot 50! sonic er et godt bud! er faktisk lige så men at tune som en jog og kan komme til at køre pænt hurtigt! og er også rimelig nem at skaffe i god stand som brugt! men det bedste bud er en honda sfx! hvis det skal være scooter! men i stedet for scooter så køb dog en rmx/sfx fra suziki! de vil sku fremad hvis man bare lige fjerne begrænsingen i udstødningen!

Godkendelse af svar
Fra : kalle.

Dato : 20-03-04 15:54

Tak for svaret korn100.